הרשמה

"קיץ חם" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש יוני

כמו בכל חודש, שמואל מסכם לנו את המשחקים החמים שתוכלו לשחק! והפעם - משחקי החודש הראשון של הקיץ!

ההתרגשות של שחקני ה-PS4 מגיעה לשיאה, ושחקני ה-PC זוכים לקבל פצצת נוסטלגיה לפנים: בואו לקרוא על משחקי חודש יוני!

יוני הוא בדרך כלל חודש ששמור בעיקר להכרזות גדולות ופחות למשחקים גדולים: כנס E3 לרוב פותח את החודש הזה ומביא איתו שלל עצום של הכרזות וטריילרים מרגשים, כשטורניר EVO שלרוב מתקיים באזור החודשים יוני/יולי מספק את הכרזות משחקי הלחימה של השנה. תודות לנגיף קורונה כל זה השתנה, כשהמשחקים שהיו אמורים לצאת קודם לכן, נדחו לחודשים יולי וכאמור - יוני. כך הפך חודש יחסית שקט בכל הנוגע למשחקים חדשים ומפוצצים, ל... חודש שקט עם אחד המשחקים הגדולים ביותר של 2020.

הרשימה הבאה לא תהייה גדולה במיוחד - רוב המשחקים כבר יצאו בעבר, או שכבר דיברתי עליהם ברשימה אחרת (Ninjala לדוגמה), אז השתדלתי ללכת על איכות ופחות על כמות ברשימה הזו. אבל דיי, מספיק עם הדיבורים וההקדמות: בואו לקרוא על המשחקים החמים של יוני 2020!

Valorant - PC

Valorant (או בשמו השני, CS:GOverwatch) הוא הכניסה הרשמית של חברת Riot אל תחום משחקי היריות, חברה שעבדה עד כה על משחקים כמו League of Legends ו-Teamfight Tactics. המשחק בא לתת לשחקנים את המשחקיות הטקטית, המחושבת והמדויקת של משחקים כמו CS:GO ו-Rainbow 6 Siege יחד עם היכולות המיוחדות והדמויות השונות והצבעוניות של Overwatch. תקופת הבטא הסגורה הייתה מאוד חיובית לפי רבים מהשחקנים שנהנו מהשילוב המוזר הזה והעובדה שהמשחק יוצא עכשיו באופן רשמי בוודאי מטרידה את Blizzard ו-Valve. האם Valorant יצליח לעשות את מה ש-League of Legends עשה לסצנת הגיימינג? עוד מוקדם לומר, אבל זה בוודאות אחד המשחקים המעניינים ביותר שייצאו השנה.
המשחק צפוי לצאת ב-2 ביוני.

The Outer Worlds - Nintendo Switch

אחרי דחייה אחת ממרץ ליוני, סוף-סוף בעלי קונסולת Nintendo Switch יזכו לחוות את אחד ממשחקי ה-RPG הטובים ביותר של שנת 2019. ההכרזה על הפורט הזה הייתה מיוחדת מאוד, שכן באותו הזמן הקונספט של יציאה של משחקי AAA מערביים רציניים ל-Switch הייתה עדיין בגדר הדמיון (נכון, היה לנו את Doom Eternal, אבל רוב משחקי ה-AAA המרשימים הגיעו מנינטנדו). כמובן שלאחר מכן ראינו גם את היציאה של The Witcher 3 ו-Dragon Quest XI ל-Switch, אבל עדיין - מדובר במשחק ענק ומרשים שמגיע לקונסולה ניידת.

The Outer Worlds היה גם אחד ממשחקי השנה שעברה שלנו, כשגיא רשם עליו ביקורת נהדרת שתוכלו לקרוא בקישור בתמונה למעלה. אני אישית מכיר כמה אנשים שחיכו לפורט הזה כדי לשחק במשחק, ואני לא יכול לחכות לכשהוא יצא.
המשחק צפוי לצאת ב-5 ביוני.

Command & Conquer Remastered Edition - PC

2020 אולי נראית כמו שנת הרימייקים והרימאסטרים, אבל וואו - זאת הייתה הכרזה מפתיעה. שחקני ה-PC, תתכוננו להוציא את המסכים עם הבטן השמנה, המחשבים הנייחים בצבע שמנת עם כפתור ה-Power הלבן וסט הרמקולים הלבנים הכי טוב שיש לכם: Command & Conquer חוזר! החידוש למשחק האסטרטגיה האייקוני משנות ה-90 יביא איתו שכבת צבע חדשה, טקסטורות חדשות, תמיכה ברזולוציה של עד 4K, כל המוזיקה של המשחק המקורי ועוד.

EA דאגו להדגיש כי הם אינם נוגעים במשחקיות של C&C, שנשארת אותו הדבר מאז 1995, והם פשוט דואגים להנגיש את משחק האסטרטגיה לדור החדש ולמחשבים החדשים. בנוסף, תוכלו לעבור בין מצב ה-4K למצב המקורי של המשחק, אם אתם ממש אוהבים את הרזולוציות הנמוכות הללו. אה, כבר ציינתי ש-EA גם תפרסם את קוד המקור של המשחק כדי לעזור לקהילת המודינג לפתח עוד מצבי משחק חדשים?
​המשחק צפוי לצאת ב-5 ביוני.

The Last of Us Part II - PS4

ה-משחק של החודש. בפער היסטרי מהשאר.

הדרך ליציאה של The Last of Us Part II לא הייתה הכי חלקה שיש, וזה בלשון המעטה: דחייה של המשחק הובילה לזעם מצד המעריצים של המשחק שחיכו ליציאה שאמורה הייתה להגיע בפברואר, אבל המשחק שרד את זה. ואז הגיע וירוס הקורונה ויחד איתו גם דחייה נוספת של המשחק - הפעם למועד לא ידוע, אבל המשחק שרד גם את זה. ואז הגיעה המכה הכי רצינית שהמשחק ספג: הדלפה מטורפת שכללה סרטונים עם המשחקיות של The Last of Us Part II והכי חשוב - סצנות סיפור מרכזיות שכוללות גם ספוילרים של ממש.

האם גם את זה המשחק ישרוד? לפי ההייפ שעדיין קיים ואולי רק התגבר כתוצאה מהחדשות בנוגע להדלפות הללו, יש סיכוי לא רע שכן, אבל נצטרך לחכות ליציאת המשחק כדי לראות. המשחק החדש בסדרה יעקוב אחרי אלי מהמשחק הקודם (עכשיו כבר בת 19), כשהיא עדיין מנסה לשרוד בעולם הקשוח מאוד של המשחק. עכשיו, בנוסף ל-Fireflies מהמשחק הקודם, אלי תצטרך להתמודד מול עוד שני אויבים חדשים: ה-Seraphites, כת דתית ששמה לעצמה כמטרה לנקות את העולם מחטא וה-WLF (קיצור של Washington Liberation Front) - מיליציה שלקחה את השליטה על חלקים גדולים מוושינגטון מידי הצבא והממשלה.

עם כל הכבוד להייפ יש למשחק נעליים ענקיות למלא, כשהמשחק הראשון נחשב על ידי רוב הצוות שלנו לאחד המשחקים הטובים ביותר לקונסולות ה-PS3 וה-PS4, אז רק נקווה שנוכל לומר את אותו הדבר על המשחק הזה (גם בהקשרי ה-PS5).
המשחק צפוי לצאת ב-19 ביוני.

עוד משחקים מעניינים שצפויים לצאת החודש:

  • Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics, אוסף של משחקי שולחן, קלפים ועוד צפוי לצאת ב-5 ביוני לקונסולת ה-Nintendo Switch
  • Samurai Shodown NeoGeo Collection מגיע למחשב האישי ב-11 ביוני, יחד עם המשחק החדש והאחרון בסדרה, Samurai Shodown.
  • Desperados III מגיע לקונסולות ה-PS4, Xbox One והמחשב האישי ב-16 ביוני.
  • Burnout Paradise Remastered מגיע ל-Switch ב-19 ביוני.
  • זוכרים את Ninjala? כן, מהכתבה הקודמת בסדרה. אז הוא מגיע ל-Switch החודש, ב-24 ביוני.
  • Anno History Edition, אוסף של משחקי הסדרה יגיע ה-25 ביוני ל-PC (על שירות ה-Uplay).

זהו, אלו המשחקים החמים של חודש יוני. חושבים שפספסנו משהו? שתפו אותנו ואל תשכחו לחזור כדי לשמוע את כל החדשות החמות מהחודש (ויהיו המון)!

 

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:48 31.05.2020 | elad9219 elad9219

    רד אלרט, איזו נוסטלגיה. אחד המשחקים הטובים בזמנו.

  2. 2

       | פורסם ע"י