הרשמה

הסרטון של Scorn שהוצג באירוע ה-Inside Xbox בא בכלל מהמחשב

ולצערנו זאת כניראה גם לא תיהיה הפעם האחרונה

אמא תמיד אומרת: אם זה טוב מידי כדי להיות אמיתי כניראה שזה לא אמיתי

זוכרים את הסרטון הקריפי של Scorn, משחק חדש ומסתורי שהוצג באירוע ה-Inside Xbox? כזכור, אירוע ה-Inside Xbox של מיקרוסופט בא לתת לנו מבט אל עבר המשחקים שיתלוו אל הקונסולה החדשה שלה (ה-Xbox Series X) ומה היא מסוגלת לעשות. הסרטון של Scorn הציג לנו.. אני אפילו לא יודע איך לקרוא לזה: מפלצות ושלדים חיים שצמאים לדם בעולם פוסט-אפוקליפטי ואפל. 

סרטון החשיפה של המשחק נראה מדהים ובתחילתו מפתחי המשחק דאגו לכתוב כי "המשחק והקונסולה נמצאים בפיתוח. הפוטאג' צולם בתוך מנוע המשחק ומייצג את האיכות הויזואלית של ה-Xbox Series X". רבים לא ייחסו להודעה יותר מידי חשיבות שכן היה הגיוני לחשוב שבאירוע של Xbox הסירטונים שיוצגו יצולמו על הקונסולה שעומדת במרכז האירוע. עכשיו נודע לנו שהסרטון שהוצג בעצם צולם על מחשב חזק. בראיון עם אתר Wccftech קיבלנו קצת מידע חדש על המשחק והסטודיו שעומד מאחוריו. במאי המשחק סיפר בראיון שהסירטון צולם על מחשב עם מעבד Ryzen וכרטיס מסך RTX 2080Ti ולא על ה-Xbox Series X. בנוסף ציין הבמאי שגם ה-RTX 2070 Super יוכל להריץ את המשחק ב-4K 60FPS. 


זאת לא הפעם הראשונה שאנו רואים מפתחי משחקים שטוענים שהמשחק המוצג רץ על הקונסולה כשבעצם בסתר הוא רץ על מחשב. על פי הסטודיו אין לנו מה להתאכזב והגרפיקה שהוצגה בטריילר היא זהה למה שנקבל על ה-Series X ומעולם לא נאמר שמה שהוצג רץ על הקונסולה עצמה, אך רק הזמן יגיד האם ההצגה שקיבלנו תהיה תואמת למציאות. כרגע לא ידוע לנו הרבה על Scorn ואין לנו תאריך יציאה עבורו אך הוא יושק גם עבור המחשב, בנוסף ל-Xbox Series X.

מה אתם חושבים? תרמית על חשבון השחקנים או מעשה לגיטימי וישר? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:12 02.06.2020 | siegfried siegfried

    אני חושב שהפעם המצב שונה מבשאר הפעמים.
    Scorn נמצא בפיתוח כבר קרוב לשש שנים על ידי סטודיו קטן בסרביה, ורק השנה הוא הפך לאקסקלוסיבי לאקסבוקס החדש. אני לא אתפלא אם מיקרוסופט בכלל לא סיפקו להם קונסולה.

  2. 2

       | פורסם ע"י