הרשמה

5 עיצובים ל-Playstation 5 שאהבנו

לא אוהבים את הלבן? יש לנו פתרון

ספיידרמן, Black Ops ומבט קצר להתחלה

מיד לאחר חשיפת עיצוב של ה-PS5 באירוע של סוני בשבוע שעבר, התעורר זעם ותהיות מצד השחקנים על כך שאין גרסה של הקונסולה גם בצבע שחור. מצד אחד גם קונסולת ה-PS4 הגיעה בהשקתה רק בצבע אחד כשלאחר מכן יצאו גרסאות בצבעים נוספים, אך בכל זאת בחירת הצבע של סוני לקונסולת ההשקה לא שימחה את כולם.

אבל אל דאגה! חברת dbrand כאן בשביל לפתור את הבעיה. חברת dbrand מייצרת מדבקות סקין לטלפונים, לפטופים, אוזניות ובשנים האחרונות גם קונסולות. לאחר החשיפה של ה-PS5 הוציאה חברת הסקינים את הכלי שלה עבור יצירה והזמנת סקינים לקונסולה. אחרי הרבה זמן של משחק עם הכלי ויצירת עיצובים שונים לקונסולה החלטתי לאסוף עבורכם את 5 העיצובים שהכי אהבתי. 

הקונסולה השחורה

אם אתם אוהבים שכל המכשירים שלכם בצבע שחור, זה הפיתרון הכי טוב עבורכם כרגע. תציידו את כל חלקי הקונסולה והשלט במדבקת Matte Black ותקבלו קונסולה כל כך כהה שבקושי תוכלו לראות אותה ללא האורות.

Cyberpunk 2077

לכולנו ברור שתצא גירסא בעיצוב מיוחד של הקונסולה עבור ה-Cyberpunk 2077 אבל עד שזה יקרה, אנו יכולים להכין גירסא משלנו בעזרת צבע צהוב בצדדי הקונסולה, אמצע ובסיס מצופים בטיטניום ושלט צהוב.

Spiderman

הרבה אנשים יוכלו להגיד שכשהם רואים את שילוב הצבעים כחול, אדום ולבן המחשבה שלהם תקפוץ לספיידרמן וזה בדיוק מה שעשינו גם כאן. צדדים ושלט אדומים, מרכז בצבע לבן עם תחתית כחולה, יש יותר ספיידרמן מזה?

Black Ops

כמו שאדום, כחול ולבן גורמים לחשוב על ספיידרמן ככה גם שחור עם פס כתום גורמים לגיימרים לחשוב על סדרת משחקי Call of Duty: Black Ops. על מנת להשיג את המראה הזה נצבע את כל חלקי הקונסולה בשחור מלבד האמצע שלה והשלט שיהיו כתומים.

Playstation 1

הקונסולה הראשונה של סוני הייתה ועדיין מפורסמת בשל מספר סיבות אך אחת מהן היא הצבע האפור שלה שאנו כבר לא רואים כמותו בקונסולות היום. אז כאות זיכרון לאיפה שהכל התחיל, נצבע את כל הקונסולה בטיטניום על מנת לקבל כמה שאפשר את הצבע האפור הוותיק.

אם אתם גם רוצים לנסות את כלי הצבעים של dbrand אתם מוזמנים לעשות את זה כאן.
מה אתם חושבים על העיצובים? האם יש לכם רעיונות טובים יותר? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י