הרשמה

הוכרז Star Wars: Squadrons, משחק טיסה חדש בעולם של מלחמת הכוכבים

הדקו חגורות, טסים לחלל

ושהטייסת הטובה ביותר תנצח

אחרי חשיפת טיזר קטן ביום שישי בלילה קיבלנו אתמול בערב כמובטח את ההכרזה המלאה על המשחק החדש של EA ביקום של Star Wars כשהוא נקרא Star Wars: Squadrons. המשחק החדש יפותח על ידי Motive שכבר עברה טבילת אש ביקום של Star Wars כשהיא פיתחה את מצב השחקן יחיד עבור Battlefront 2. היום קיבלנו רק טריילר סינמטי יפהפה שמציג לנו את המשחק אך הובטח שנקבל עוד סרטון, אך הפעם סירטון גיימפליי באירוע EA Play שיתקיים ביום חמישי הקרוב.

Star Wars: Squadrons יהיה משחק טיסה ארקיידי בגוף ראשון שיתרחש לאחר אירועי הסרט Return of the Jedi. הסיפור של המשחק יתחולל לאחר השמדת ה-Death Star, בימה האחרונים של האימפריה כאשר המשחק יכיל מספר מצבי משחק שאחד מהם יפגיש 5 מורדים מול 5 טייסי אימפריה כשכל שחקן יוכל לבחור את החללית שלו מבין הכלים המפורסמים של סדרת הסרטים כמו X/A/Y/U-Wing וה-Tie Interceptor/Bomber/Fighter. 

המשחק ירוץ על מנוע ה-Frostbite של EA כשהוא יספק סאונד וגרפיקה מתקדמים. אם כל המידע הזה לא מספיק לכם, המשחק גם יתמוך בקרוספליי (דבר אשר מעיד על המשך התמיכה של EA בקרוספליי) ויתמוך במציאות מדומה ב-PC ועל ה-PSVR. ניראה שמאז הזעם שקיבלה EA מצד השחקנים על Microtransactions ב-Battlefront 2 החברה למדה לקח כשהיא הודיעה כבר עכשיו שהמשחק החדש שלה יהיה בעל שידרוגים לחללית כמו נשקים, מגנים ומנועים שונים לצד פריטים קוסמטיים שיתאפשרו לקניה אך ורק על ידי זמן משחק כשלא יהיו בכלל Microtransactions.

Star Wars: Squadrons זמין לרכישה מוקדמת ויושק ב-2.10.20 עבור ה-Xbox One, PS4 ועבור המחשב האישי.
באופן מפתיע EA מציעה כבר עכשיו את משחקה החדש בחנות Steam ו-Epic כפי שהובטח.

מה אתם חושבים על Star Wars: Squadrons? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י