הרשמה

נישנושי גיימינג: 19.6.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השני של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

רובוטים, רובוטים בכל מקום

זוכרים את המשחק הפלטפורמה Astro's Playroom שסוני הציגה בשבוע שעבר? השבוע נחשפו עוד פרטים חדשים על המשחק. Astro's Playroom הוא יותר הצגת יכולות טכניות מאשר "משחק אמיתי", אפשר להסתכל עליו כמו על גירסא נחותה יותר של Knack מהשקת ה-PS4. עוד מידע שנחשף על המשחק הוא מחירו ותאריך השקתו, כל קונסולת PS5 תגיע עם Astro's Playroom מותקן עליה מראש ובחינם כבר ביום ההשקה, בצורה דומה ל-Playroom עבור ה-PS4. הרעיון של מהלך זה הוא לספק לשחקן הצגת יכולות חינמית של הקונסולה והשלט החדשים.

הגיע הזמן לדיאטה

בשבוע שעבר סיפרנו לכם על הגודל העצום של העדכונים למשחק Call of Duty: Modern Warfare. השבוע אנחנו שמחים לספר ש-Activision שמעה את תלונות השחקנים ומעכשיו אפשר למחוק חלק מקבצי המשחק כדי לפנות מקום בכוננים של הקונסולות והמחשב שלכם". השינוי נעשה על ידי חלוקה של קבצי המשחק לחבילות שונות בהתאם לתוכנם. באתר המשחק יש הסבר שמציג כיצד למחוק את חבילות התוכן השונות וכיצד מחיקה של חבילה מסויימת תשפיע על המשחק. לדוגמא, אם אתם משחקים רק במצב המולטיפלייר תוכלו למחוק את כל החבילות שלא קשורות אליו מלבד Data Pack 1 ו-Multiplayer Pack 1+2 אשר הכרחיות למצב המשחק.

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

גם הפעם כמו בשבוע שעבר Ubisoft מחלקת משחק בחינם לזמן מוגבל. המשחק שיחליף את Rainbow Six Siege משבוע שעבר יהיה Assassin's Creed Odyssey. כמו בפעם הקודמת, גם הפעם המשחק יהיה זמין בחינם לתקופת ניסיון מוגבלת עד ליום ראשון בשעות אחר הצהריים. לצד תקופת הניסיון החינמית , AC:Odyssey צפוי להיות מוצע בהנחה של 67% כשמחירו הבסיסי יעמוד על כ-77 שקלים. אם לא יצא לכם לנסות את אחד המשחקים הטובים בסדרת Assassin's Creed זאת בהחלט הזדמנות מעולה לעשות זאת!

עונת הג'ויסטיקים מתקרבת

כמה ימים לפני EA Play קיבלנו הכרזה וחשיפה של המשחק החדש  שיקרא Star Wars: Squadrons. מיד לאחר החשיפה על עצם היותו משחק טיסה הופנו אל המפתחת המון שאלות בכל הקשור לתמיכה בבקרי טיסה וג'ויסטיקים. במאי המשחק הרגיע בטוויטר שלו: "אנו תומכים באופן מלא בג'ויסטיקים במחשב, כולל בקרי טיסה עם מצערת". בנוסף אליו ידוע לנו גם של- Flight Simulator 2020 תיהיה תמיכה בכל סוגי בקרי הטיסה ולכן אם אתם חובבי משחקי טיסה ומשתמשים בבקרים ייעודים, החודשים הקרובים הם זמן מעולה עבורכם.

בריזה קייצית

הוא אולי לא עושה הרבה רעש וכותרות, אבל בשקט בשקט Sea of Thieves מקבל תוכן חדש לעיתים תכופות מאוד. העדכון החינמי החדש יקרא Haunted Shores והוא יוסיף למשחק משב רוח מרענן בדמות צי של ספינות רפאים שפלשו לעולם. השחקנים שיתקלו בספינות הרפאים יצטרכו להילחם בהן ובסוף להכריע את הקרב על ידי השתלטות עליהן. שחקן אשר יצליח להביס את כל הצי יזכה בשלל ופרסים רבים. אם כל זה נשמע לכם דיי פשוט ומשעמם, את צי ספינות הרפאים יוביל Flameheart כשהקרב מול הספינה שלו יהיה סוג של קרב בוס. מלבד סיפנות הרפאים העדכון מביא איתו עוד מספר פריטים חדשים וקטנים לשיפור חווית המשחק.

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י