הרשמה

עלייה של מאות אחוזים בשחקני Titanfall 2

אבא של Apex Legends חוזר

Get ready for Titanfall

עברו כבר שבועיים וחצי מאז ש-EA התחילה למכור את משחקיה בחנויות של Steam ו-Epic Games. נכון להיום יש כבר מעל 75 משחקים של המפיצה בחנות של Steam כשעוד ועוד משחקים מתווספים על בסיס כמעט יומי. כחלק מתכנית הפצת המשחקים, הגיע בשבוע האחרון לחנות, המשחק Titanfall 2 שהושק אי שם כבר בסוף שנת 2016 על ידי Respawn Entertainment שמוכרת לנו היום כמפתחת של משחק הבאטל-רויאל Apex Legends.

למרות היותו משחק נהדר שמתעלה על קודמו עם מצב סינגל בעל סיפור עטור שבחים ומצב מולטיפלייר מפותח ומלא תוכן, Titanfall 2 לא הצליח לצבור קהל שחקנים גדול בגלל השקתו הנשכחת שהגיעה רק כשבוע לאחר השקת BF1, דבר שלא איפשר ביסוס קהילת שחקנים שגרמה מהר מאוד למותו של המשחק. עם נחיתתו של Titanfall 2 בחנות של Valve הוא הוצע בהנחה של 67% ומיד המשחק קיבל מאות ביקורות (כ-998 בזמן כתיבת שורות אלו) משבחות מאוד.

ההגעה לפלטפורמה הגדולה ביותר ל-PC לצד ההנחה הגדולה עליו, החיו את קהילת השחקנים של Titanfall 2 כשנכון לזמן כתיבת הכתבה, משחקים בו כ-25,331 שחקנים. עד לפני ההגעה ל-Steam, היה למשחק קהל שחקנים קטן מאוד ולרוב היה קשה מאוד למצוא שרת מאוכלס, נכון לעכשיו יש עליה של מאות ואלפי אחוזים בכמויות השחקנים כשיש המון שרתים מלאים ועוברות שניות בודדות עד למציאת משחק. אם עוד לא ניסיתם את Titanfall 2 או שלא שיחקתם בו הרבה זמן בגלל מחסור בשחקנים, עכשיו זה זמן מעולה לחזור אליו!

לא מאמינים לי שהשרתים ומלאים ואתם רוצים לצחוק קצת על איך שאני משחק? צפו בסיבוב הראשון שלי ב-Titanfall 2 אחרי 3 וחצי שנים שלא נגעתי בו בכלל:

מה אתם חושבים על העניין? אם תקנו או תורידו מחדש את המשחק? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:40 24.06.2020 | WonderTweek WonderTweek

    בדיוק לפני חודש במסגרת ההנחות בחנות של Xbox רכשתי את גרסת האולטימייט ב30 שקלים בלבד! ולראשונה שיחקתי במשחק בן ה4 שנים הזה ואני במהלך הקמפיין שלו ויש לי רק שבחים לתת לו!!! באמת נראה לי משחק האנדרייטד של העשור שהתפספס בגלל קהל זומבים נאמן לבאטלפילד שיצא איתו ראש בראשואם אני לא טועה היה שם גם איזה COD בחלל שיצא דאז.
    מי שלא שיחק עדיין במשחק הזה, בתימחור ריצפה שלו כיום זה מצחיק לא לקנות ולא להנות מאחד הFPSים המהנים (והמפוספסים) של הישור

  2. 2

       | פורסם ע"י