הרשמה

חברת Valve פיתחה וביטלה הרבה משחקים בשנים האחרונות

וכן לצערנו גם Half-Life 3 נמצא ברשימה

האם אפשר להגיד ש-Half Life 3 Confirmed? טוב, סוג של..

הסיפור של חברת Valve הוא מעניין מאוד. בהתחלה כולם הכירו את Valve כמפתחת משחקים מעולה שהוציא כותרי ענק וקלאסיקות נצחיות כמו Counter Strike, Left 4 Dead וכמובן משחקי Half Life הנהדרים. אך בשנים האחרונות שמה של Valve נשמע פחות בהקשר של פיתוח משחקים ויותר בהקשר של חומרה כמו משקפי המציאות המדומה שלהם, או כמובן בכל הקשור לחנות המשחקים הגדולה שלהם- Steam. כל אלו השתנו חזרה כאשר Valve חזרה לזירת המשחקים בגדול לפני קצת פחות מחצי שנה עם השקתו של Half Life: Alyx הנהדר.

במהלך סוף השבוע הושק דוקומנטרי בשם The Final Hours of Half Life: Alyx כשהוא זמין כבר עכשיו לרכישה ב-Steam. הדוקומנטרי נעשה על ידי ג'וף קיילי (Geoff Keighley) הנהדר שכבר עבד בעבר על פרוייקטים בעולם הגיימיג כמו Metal Gear Solid 2 אי שם לפני כמעט 20 שנה. מעבר לכך ש- The Final Hours of Half Life: Alyx הוא תוצר דוקומנטרי מעולה שכולל בו המון פרטי מולטימדיה שונים הוא גם חושף לנו בפעם הראשונה המון מידע על משחקים שהיו בתהליכי פיתוח ב-Valve. נעבור בקצרה על המשחקים אך המעניין ביותר בניהם הוא Half Life 3 שהיה בפיתוח למשך שנה בין 2013 ל-2014 ונגנז בגלל בעיות עם מנוע המשחק. מעבר אליו, ב-13 השנה שעברו בין הפעם האחרונה שראינו את Half Life ועד שקיבלנו את Half Life: Alyx היו עוד 4 כותרי Half Life שהיו בתהליכי פיתוח שונים ונגנזו לגמרי.

אבל Valve לא עבדה רק על משחקי Half Life. קיילי חושף גם את העבודות על Left 4 Dead 3 שהיה צריך להיות משחק עולם פתוח במרוקו, פיתוח של משחק RPG בסגנון Monster Hunter/Dark Souls, משחק הרס בשם A.R.T.I שכלל הניראה היה ביקום של Portal, משחק VR בשם SimTrek שהיה בעבודה על ידי חלק מהיוצרים של Kerbel Space Program, שני משחקי VR שהיו קשורים איכשהו ליקום של Half Life, פרוייקט שנקרא בשם קוד Hot Dog שהיה צריך להיות משחק ספין-אוף בסדרת Left 4 Dead ולבסוף ג'וף חושף גם את העבודות על משקפי VR מטורפות וחסרות פשרות בשם Vader.

כמו שאפשר לראות Valve עשו מספר ניסיונות עם משחקי VR עד שהגיעו למשחק המושלם בעינייהם שהגיע בדמותו של Half Life: Alyx. הדוקומנטרי מכיל בתוכו המון המון מידע מעניין מאוד על Valve ועל דרכי החשיבה של האנשים שעומדים מאחוריה, לכן אם זה מעניין אתכם אנחנו יותר מממליצים לכם לקנות את The Final Hours of Half Life: Alyx.
מה אתם חושבים על החדשות? מבואסים של קיבלנו את Half Life 3? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י