הרשמה

תאריך ההשקה של Assassin's Creed Valhala דלף

המשחק המצופה בסדרת Assassin's Creed הוכרז לפני חודשים בודדים, ופוסט שעלה באינסטגרם כבר הדליף את תאריך היציאה שלו

מי רוצה להיות ויקינג?

ההכרזה על המשחק הבא בסדרה האהובה מבית יוביסופט איששה הרבה שמועות - וביניהן שהמשחק סוף-סוף ייקח חלק בתקופה הוויקינגית, כמו שהרבה מעריצים רצו במהלך השנים. אבל דבר אחד היא לא סיפקה: תאריך יציאה. ובכן, שום דבר לא נשאר בגדר סוד כשזה מגיע לאינטרנט של ימינו, ופוסט שעלה באינסטגרם כבר הספיק להדליף את תאריך היציאה של המשחק 17 בנובמבר 2020.

הפוסט כבר ירד ונעלם מהאינסטגרם, אבל כידוע לכם - תמיד יש מישהו ברדיט שמספיק לשמור את הכל ולהפיץ בפורומים.

כמו שתוכלו לראות בקישור ל-Reddit שמוצג מטה, העמוד הרשמי של המשחק באיטלקית פרסם סרטון עם תאריך ההשקה ל-Xbox One, ואנחנו יכולים רק להניח שהוא רלוונטי גם ל-PC ול-PS4.למרות החשיפה אין לנו מידע לגבי ההשקה עבור קונסולות הדור הבא, כנראה מכיוון שאין להן עדיין תאריך השקה רשמי.

November 17 release date, according to a now deleted IG post from r/assassinscreed

נוסף על כך, יש לציין כי במידה והדליפה הזו אכן אמיתית, משמע שתאריך היציאה הוא יומיים לפני משחק מאוד מצופה אחר - סייברפאנק 2077. העובדה הזאת גורמת לנו קצת לפקפק באמיתות הידיעה או לפחות בשיקולים השיווקים של יוביסופט. בכל מקרה, נגלה את האמת היום באירוע Ubisoft Forward, שיסוקר כאן באתר.

נכון לעכשיו אין לנו תאריך השקה רשמי עבור Assassin's Creed: Valhalla אך כאמור הוא צפוי לצאת ב-17 בנובמבר עבור קונסולות הדור הנוכחי, והמחשב עם תאריך השקה לא ידוע עבור קונסולות הדור הבא.
האם אתם מחכים למשחק? אם כן מה דעתם על תאריך ההשקה? ספרו לנו בתגובות!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:46 12.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    להוציא משחק כל כך גדול ואחד הכותרים היותר חזקים ומרכזיים של יוביסופט ובכזאת סמיכות לסייבר פאנק 2077 זה לא פחות מיריית התאבדות ועוד ב-headshot. אני די בטוח שהתאריך הזה לא נכון או שהמשחק יידחה לפחות לנובמבר - מרץ 2021 .

  2. 2

    00:13 13.07.2020 | WarFox89 WarFox89

    טוב, אחרי שסיימתי לצפות ב-Ubisoft Forward מסתבר שזה נכון. אני עדיין חושב שהם אולי יידחו את המשחק כי א' - זה טרנד מאוד חזק לאחרונה לדחות משחקים. ו ב' - אני עדיין חושב שזו התאבדות להוציא משחק כל כך קרוב לCP2077.

  3. 3

       | פורסם ע"י