הרשמה

UFC 4 הוכרז והוא מגיע אלינו ממש בקרוב

מקווים שאתם עדיין בכושר, כי זה הזמן לחזור לזירה!

תזכרו תמיד לשמור על הפנים ולתפוס את היריב לא מוכן

אחרי הכישלון האדיר של WWE 2K20 וההכרזה על הוצאת משחק ספין-אוף במקומו בדמות של WWE 2K Battleground שחקני ז'אנר המכות קיוו למשחק חדש שיבוא ויציל את התחום מההתרסקות שהוא חווה בשנים האחרונות. ניראה שמלבד השחקנים עוד חברה ראתה את מגמה זאת והיא החליטה לפעול. EA Sports החליטו לחכות מעט אחרי אירוע EA Play כשהיום הם סוף-סוף חשפו UFC 4 ויחד עם החשיפה קיבלנו גם את התאריך ההשקה של המשחק!

המשחק יגיע אלינו ב-14 לאוגוסט, כלומר - ממש לא רחוק מהיום (12.7). כשעל עטיפת המשחק יככבו הפעם לוחמי ה-MMA ישראל אדסניה (Israel Adesanya) וחורחה מאסבידל (Jorge Masvidal). כמו שכבר התרגלנו לצפות ממשחקים אלה, כמובן שגם UFC 4 יכיל מצב Career Mode. במצב משחק זה סגנון הלחימה שלכם, ההישגים והאישיות שלכם "יעצבו" את הלוחם אשר תהפכו להיות בדרככם מחובבנים לאלופי UFC. יתרה מכך, הובטח בעבר כי הקרבות ירגישו "מציאותיים יותר", וכל מה שקשור לקומבואים ול-Takedowns עבר מקצה שיפורים ומתיחת פנים. בנוסף, המשחק יכיל סביבות חדשות כגון UFC Apex ו- Action Avenue וכמובן את האפשרות להילחם אונליין מול שחקנים אחרים מכל העולם. 
המשחק זמין כבר עכשיו להזמנה מוקדמת לקונוסלות הדור הנוכחי כששחקנים אשר ביצעו הזמנה מראש של המשחק יוכלו לשחק כאנתוני ג'ושוע (Anthony Joshua) או טייסון פיורי (Tyson Fury) כבר ביום ההשקה. מעבר לכך לא קיבלנו שום מידע על קיומה או שלילה של גירסא עבור קונסולות הדור הבא.
עם ההכרזה וכל פרטי המידע, קיבלנו גם טריילר חדש שכמובן מלא במכות.

UFC 4 צפוי לצאת ב-14 לאוגוסט עבור ה-Xbox One וה-PS4.
מה אתם חושבים על המשחק? האם הוא מה שז'אנר המכות היה צריך? ספרו לנו בתגובות!

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י