הרשמה

צפו בחשיפות הגיימפליי של Shadow Warrior 3 ו-Serious Sam 4

שני משחקים מצויינים מקבלים חשיפת גיימפליי

"Bullets, Blades, Blood."

אתמול במסיבת העיתונאים של Devolver קיבלנו הצצה לשני משחקי אקשן עקובים מדם - Shadow Warrior 3 ו-Serious Sam 4, שניהם כותרים עם עבר רחוק ומפואר שקיבלו סוג של ריבוט בשנים האחרונות. הריבוט הקפיץ את המשחקים לדורות החדשים של חומרה וקונסולות מה שהביא אותם לקהל יעד חדש לגמרי שאהב מאוד את מה שהוא רואה.

גם במקרה הזה אנחנו ממש אוהבים את מה שקורה כאן: מצד אחד יש לנו את Shadow Warrior 3, בו נגלם סמוראי עם ארסנל עצום של כלי נשק, חרבות ופצצות מול שדים ישנים, חדשים והזויים שלא ברור איזה מעצב גאון העלה את הרעיון להכניס אותם למשחק. הטריילר הציג גם חלק מהיכולות החדשות שיהיו לגיבור שלנו- לו וואנג (Lo Wang) ביניהם וו-תפיסה (Grappling Hook), ריצה על קירות והוצאות להורג בסגנון Doom.

מצד שני, קבלו את Serious Sam 4, בו סאם מספר על חייו הישנים וה-"אדירים" בהם הוא היה מפקד של ספינת חלל והתמודד עם פלישה של מפלצות לכדור הארץ בדיוק כמו שהוא יודע - לפוצץ את כולם כשברקע מתנגנת מוזיקת רוק כבד שמתאימה בדיוק לסיטואציה המטורפת ועמוסת האקשן שהוא נמצא בה.  לא ברור איך עלילת המשחק תלך יותר עמוק מזה, אבל נראה שהגיימפליי הוא בדיוק מה שאפשר לצפות  ממשחקי סדרת Serious Sam. המשחק מבטיח לשים אותנו באזורים הרבה יותר גדולים ופתוחים מהמשחקים הקודמים, ויציג את מערכת ה-Legion שתאפשר לכמות גדולה מאוד של אויבים להיות על המסך בו זמנית מבלי לפגוע בכמות הפריימים שהמשחק יכול להפיק.

לצערנו לא קיבלנו תאריכי השקה רשמיים אבל ידוע לנו Shadow Warrior 3 צפוי לצאת מתישהו במהלך שנת 2021 בעוד ש-Serious Sam 4 יושק במהלך חודש אוגוסט השנה.
מה אתם חושבים על המשחקים? איזה מהם אהבתם יותר? ספרו לנו בתגובות!

 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י