הרשמה

סיכום אירוע EA Play 2020

האם EA Games באמת אתגרה את כולנו עם האירוע האחרון שלה?

כל ההכרזות מהאירוע האחרון של הענקית האמריקאית!

היום מוקדם בבוקר התקיים אירוע EA Play 2020, בו ענקית הגיימינג Electronic Arts הציגה לנו פרויקטים חדשים שהסטודיואים תחתיה עובדים עליהם. אז מה היה שם, ואילו הכרזות מעניינות קיבלנו? כל הפרטים כאן למטה!

Apex Legends מגיע ל-Switch

האירוע נפתח עם פרטים נוספים לגבי איוונט חדש במסגרת עונה 5 של משחק ה-Battle Royale הפופולרי, Apex Legends. לאחר שהוצגו הפרטים קיבלנו את ההכרזה הגדולה הראשונה של האירוע: Apex Legends יגיע לפלטפורמת Steam (בדומה לשאר משחקי EA) ואפילו יותר מפתיע, גם לקונסולת ה-Nintendo Switch, בסתיו הקרוב. המשחק יתמוך ב-Crossplay עם כל שאר הפלטפורמות.

משחקי EA מגיעים ל-Steam ול-Switch

החברה דיברה באירוע על עוד משחקים שמגיעים לפלטפורמה המוכרת למשחקי PC: משחקים כמו The Sims 4, Titanfall 2, A Way Out, Dead Space 3 ו-Command & Conquer Remastered. בנוסף, החברה הבטיחה כי עוד השנה יגיעו שבעה משחקים חדשים לקונסולת ה-Switch, כששניים מהם אנחנו כבר מכירים: Burnout Paradise Remastered שיוצא היום וכמובן, Apex Legends שהוכרז בתחילת האירוע. רוב המשחקים הללו לא הוכרזו באירוע (כפי שתראו בקרוב), אז מעריצי Switch בהחלט יכולים להתרגש לקראת המשך השנה.

It Takes Two

ג'וסף פארס הציג את המשחק הבא שלו: It Takes Two. היוצר של המשחק A Way Out כנראה החליט ללכת שוב בכיוון של משחק Co-op, כאשר הפעם אתם תשחקו שתי בובות של ילדה שהוריה מתגרשים. המשחק צפוי לצאת ב-2021.

Lost in Random

משחק חדש מבית היוצר של פרויקט EA Originals והוא נראה סופר מסקרן. המשחק שיצא שנה הבאה נראה כמו משחק הרפתקאה גות'י בו תעקבו אחרי הסיפור של ילדה קטנה והקוביה הקסומה שלה. העיצוב נראה נהדר והסיפור נשמע מעניין ואפל.

Rocket Arena

המשחק שהופץ על ידי Nexon עד עכשיו עבר לבעלות של EA. זה נראה שהוא עדיין יישאר חינמי ועדיין יכלול את המשחקיות המשוגעת שכוללת קרבות 3 על 3 שכוללות בעיקר טילים. והרבה מהם.

Star Wars: Squadrons

קיבלנו סרטון משחקיות חדש של Star Wars: Squadrons, כשאנחנו זכינו לראות פרטים על מצבי המשחק השונים, מבט על הקוקפיט ועוד. המשחק צפוי לצאת ב-6 באוקטובר.

EA Sports

קיבלנו הצצה למשחקי EA Sports בדור הקונסולות הבא. גם FIFA 21 וגם Madden 21 יגיעו לקונסולות הדור הבא ויקבלו גרפיקה משודרגת ומשופרת. לא קיבלנו הצצה של ממש לשיפורים עצמם כמו מה שהוצג באירוע של סוני עם NBA 2K21, אבל המשחקים בהחלט נראים טוב.

הצצה לדור הבא

EA נתנו לנו הצצה לשיפורים והיכולות החדשות שיגיעו עם קונסולות הדור הבא, בעיקר ברמה הטכנית (לא הוכרזו משחקים חדשים וגם לא קיבלנו הצצה משמעותית למשחקים שאנחנו יודעים שמגיעים כמו Dragon Age 4).

Skate 4

משחק חדש בסדרת Skate הוכרז. זהו, אלו היו כל הפרטים שקיבלנו לגבי המשחק החדש. הוא קיים. אבל היי, זה גם משהו, לא?

זהו! אלה כל הפרטים מאירוע EA Play! מה אתם חשבתם על האירוע של EA, נשמח לשמוע אתכם!

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:46 21.06.2020 | elad9219 elad9219

    חחח מדהים לראות כמה ש-EA הפכה לחברה המושמצת בעולם הגיימינג. האירועים שלהם כבר לא מעניינים כמעט אף אחד, אין שום הכרזות יוצאות דופן, וחלק מהסרטונים שהם מפרסמים ביוטיוב מקבלים יותר דיסלייקים מלייקים.
    מעניין מה קרה להם בדרך. אפילו פיפ''א שרוב האנשים מעדיפים, לדעתי PES לא רואה אותו ממטר.

  2. 2

    18:36 22.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    "מה קרה להם בדרך?" אתה רציני? חוץ מזה שהם הרסו לגמרי את כל המותגים הזיכיונות המובילים שלהם .... ?

  3. 3

    00:05 23.06.2020 | elad9219 elad9219

    ^ אני יודע שהם הרסו. אני מתכוון מה גרם לזה, שפעם כל משחק שהם הוציאו היה מצוין והיום טיפה פחות בלשון המעטה. הם לא קוראים את הביקורת של אנשים? הם לא רוצים לקבל ביקורות טובות וכמובן בפן הכלכלי להרוויח כמה שיותר?

  4. 4

    18:48 23.06.2020 | WarFox89 WarFox89

    העניין הוא שהם מסתכלים לטווח הקרוב במקום להסתכל לטווח הרחוק יותר. הם מוצאים משחק ומנסים לחלוב אותו עד המוות כאשר הדגש העיקרי שלהם זה על מערכת המיקרו רכישות על חשבון איכות המוצר. בשבילם, זה שקנית את המשחק עוד לא אומר שמגיע לך משהו בכלל. קנית רק כרטיס כניסה לפלטפורמה שהולכת לנסות להוציא ממך כמה שיותר כסף, ואז אחרי שהיא תמצא את זה עד הסוף, היא תעבור לכותר הבא שהולך לעשות את אותו הדבר בדיוק. כשזאת המטרה היחידה שלך, ואתה לא נותן זמן או אפשרות למפתחים שלך לעבוד וליצור משחקים כמו שצריך כי אתה צריך שמכונת החליבה שלך תהיה מוכנה בדיוק בזמנים שנקבעו מראש - האיכות נפגעת, והמשחקים והזיכיונות שלך נפגעים ומתים. כמו מותגים כבר הם הרסו ? Q

  5. 5

       | פורסם ע"י