הרשמה

אז מה בעצם צפוי להגיע ל-Apex Legends בקרוב?

המון דברים חדשים מגיעים למשחק הבאטל רויאל

איוונט, סקינים, קרוס-פליי לכולם!

עוד יום עוד עשר אגורות - עוד חודש עוד תוכן חדש ל-Apex Legends, כותר ה-Battle Royale הפופולרי של Respawn Entertainment. אתמול באירוע ה-EA Play קיבלנו הצצה לעתיד המשחק וכל התוכן החדש שצפוי להגיע אליו, אז החלטתי לסכם את כל הטוב הזה לכתבה אחת גדולה.

Lost Treasures

קבלו את האירוע הראשון שמגיע לעונה החמישית של המשחק - Lost Treasures. כל איוונט שהמשחק מקבל בדרך כלל מוסיף אזור חדש במפה על פני אזור אחר: Octane קיבל מגרש שעשועים שכולו פעלולים וטבעות אש, Mirage קיבל ספינה משלו שמארחת מסיבה שכל המוזמנים אליה הם....הוא, Bloodhound חזר למקום שהפך אותו למי שהוא כיום וכעת הגיע תורו של Crypto. קבלו את Map Room, אזור שכולו מוקדש להאקר המסתורי. 

כאשר תגיעו לחדר המרכזי, תוכלו להפעיל את הלוויין כדי לגלות את המיקום של כל צוות מתחרה שנמצא באזור הקרוב אליכם ולראות אותם דרך קירות לזמן מוגבל, ובנוסף יאפשר לכם לראות על המפה עצמה כל צוות שאתכם במשחק, לא משנה איפה הם נמצאים. 

כיאה לכל איוונט, גם כאן אנחנו צפויים לקבל סקינים מיוחדים לדמויות דרך השגה של Apex Packs, אותם אתם יכולים לקבל דרך עליית רמות או ברכישה בכסף אמיתי. 

Armed And Dangerous

Lost Treasures יביא איתו מצב משחק זמני שנקרא Armed And Dangerous, אשר מגביל את הנשקים ששחקנים ימצאו במפה לשוטגאנים ורובי צלפים בלבד. כמו כן, המגנים שתוכלו למצוא יהיו רק Evo Shield, אותם אתם מכירים בתור מגנים שהופכים לחזקים ואפקטיבים יותר ככל שאתם עושים יותר נזק לשחקנים אחרים. 

והנה עוד טוויסט שממש אהבנו: בכל משחק רגיל, אם יצא ואחד מחברי הצוות שלכם מת, אתם יכולים לאסוף כרטיס מהגופה שלו, בו תשתמשו כדי להחזיר את השחקן בנקודות שנקראות Respawn Beacon אשר מפוזרות בכל רחבי המפה. ב-Armed And Dangerous, הנקודות האלו יוסרו ויוחלפו בחפץ אותו שחקנים יוכלו להרים ולשמור אצלם. כאשר ימצאו לנכון להשתמש בו, יוכלו לפתוח נקודת ריספון ניידת ולהחזיר את חבריהם לצוות מתי שירצו ואיפה שירצו.  

Heirloom ססגוני לליצן האהוב עלינו

ל-Pathfinder יש כפפות אגרוף, ל-Wraith יש סכין מיסטית, ל-Bloodhound יש גרזן מעוצב, לכל אחד מהם יש נשק שרק מחפש להקיז דם. ואז מגיע Mirage, הבחור עם אלף הכפילים שקצת מאוהב בעצמו, שה-Heirloom שלו הוא פשוט פסל של עצמו.

על מנת להשיג את הדבר היפהפה הזה כל מה שתצטרכו לעשות הוא להשיג או לרכוש את כל 23 הסקינים החדשים שמגיעים למשחק בעקבות איוונט ה-Lost Treasures, ואתם צריכים לעשות את זה לפני שהוא נגמר, אחרת הסיכוי היחידי שלכם להשיג אותו יהיה דרך Apex Pack אקראי. 

הדוקטורית מקבלת שיפור

בשלב מסוים בטריילר ניתן לראות את הדמות Lifeline, הידועה כדמות היחידה במשחק שמסוגלת לרפא שחקנים בעזרת היכולת שלה, רצה להרים את אחד מחברי הצוות שלה שנפצע. היא מפעילה מגן שחוסם את האש שהיא חוטפת, ומוציאה את הרובוט המרפא שלה שירים את חבר הצוות הפצוע, תוך כדי שהיא נלחמת באויבים. מדובר בשינוי מבורך שהקהילה ביקשה כבר הרבה מאוד זמן עקב העובדה שרבים החשיבו את Lifeline לדמות תמיכה מאוד לא אפקטיבית עקב היכולות שלה.

Steam, Cross-Play, ומה שביניהם

לבסוף, Respawn הכריזה כי Apex Legends צפוי להגיע לפלטפורמת ה-Steam ולקונסולת ה-Switch בסתיו הקרוב. כמו כן, המשחק יקבל תמיכה מלאה ב-Cross-Play עבור כל הפלטפורמות, וכמובן שהדבר לא יכפה על אף אחד מהשחקנים שיוכלו להפעיל ולכבות את האפשרות בכל רגע נתון.

זה יום נהדר להיות מעריץ של Apex Legends, מה אתם חושבים על כל התוכן החדש שצפוי להגיע למשחק?

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י