הרשמה

דיווח: EA מבטלת את הפיתוח של משחק סינגל-פלייר ביקום של Apex Legends

מה היה יכול להיות..

לנו רק נשאר לדמיין איך המשחק הזה היה מתקבל

Apex Legends הוא אחד מכותרי הבאטל-רויאל היותר פופולארים שקיימים בימים אלו, לצד טיטאנים אחרים בתעשייה כמו Warzone ו-Fortnite. חלק מהדברים שהפכו את המשחק הזה למיוחד הם דמויות צבעוניות וייחודיות, מפות חדשות ומכניקות שמתווספות כמעט בכל עונה חדשה, כל אלו מתנקזים אל תוך יקום אחד שפחות או יותר בונה את עצמו. מיותר לציין שהקהילה הייתה שמחה מאוד לקבל משחק סינגל-פלייר שמתמקד בצד העלילתי של היקום של Apex Legends, אך לפי דיווח חדש נראה שזה כבר לא הולך לקרות.

לפני מספר ימים, EA הכריזה כי היא מבטלת את הפיתוח על גרסאות המובייל של Battlefield ושל Apex Legends, וכעת אל שרשרת הביטולים מצטרף גם כותר סינגל-פלייר שמסתבר שהיה בפיתוח אצל החברה אך מעולם לא הוכרז, אשר היה אמור להתקיים ביקום המשותף של Apex Legends ו-Titanfall. לפי דיווח של Bloomberg, שלושה מקורות המקורבים לפרוייקט סיפרו שהמשחק, אשר היה בפיתוח אצל Respawn Entertainment, היה כותר יריות מגוף-ראשון בעל שם הקוד Titanfall Legends שהתמקד ב"תזוזה וסטייל".

המשחק הובל ע"י מוחמד אלווי (Mohamma Alavi), אשר היה אחראי בעבר על יצירתן של חלק מהמשימות האייקוניות ביותר בסדרת Call of Duty, שכנראה המוכרת ביותר מביניהן היא No Russian מ-Moden Warfare 2. אלווי עזב את הסטודיו בשנת 2021 כדי לחפש את ההרפתקה הבאה שלו, ויתכן שמדובר בסיבה העיקרית לביטולו של הפרוייקט. בהמשך הדיווח נמסר כי יותר מ-50 אנשים יושפעו מהגניזה של המשחק, אך EA תעשה את כל המאמצים למצוא להם תפקידים על פרוייקטים אחרים בחברה. במידה ולא יצליחו, העובדים יפוטרו ויקבלו מענקי עזיבה.

מדובר על משחק נוסף שמצטרף לבית הקברות ההולך וגדל של משחקים שמבוטלים עוד לפני שאנחנו בכלל שומעים עליהם, ואנחנו בהחלט סקרנים לשמוע יותר על המשחק הזה ועל מה שהוא היה אמור להיות. מה אתם חושבים על הביטול? ספרו לנו בתגובות!

 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י