הרשמה

לנובו האריכה את שיתוף הפעולה הבלעדי שלה עם סדרת Apex Legends

לנובו ו-EA ממשיכים לרוץ קדימה ביחד

לנובו תמשיך לספק את המחשבים והמסכים של המתמודדים בתחרויות גם העונה

לנובו, EA ו-Respawn Entertainment הכריזו על המשך שיתוף הפעולה בין מותג Legion של לנובו וסדרת Apex Legends, במסגרתו לנובו תספק יותר מ-400 מחשבים ומסכים של המותג לכל האירועים החשובים בסדרת Apex Legends הגלובלית - כך נמסר לפני כמה ימים בהודעה לתקשורת. מעבר לחיזוק שני המותגים, המשמעות הנוספת של שותפות זו היא איסוף תובנות משתמשים של הגיימרים שישחקו בדגמי ה- Legionשל לנובו. לפי החברה, לנובו תשלב את המשוב שתקבל עם נתונים ומחקרים שייאספו מקהילות גיימרים ותתעל אותם למהנדסי החברה, מעצבים וצוותי חוויית משתמש שיעזרו לספק מכשירים מתקדמים יותר עם ביצועים גבוהים יותר.

"הפופולריות של ה-eSports מרקיעה שחקים ומגיעה ליותר ויותר שחקנים וקבוצות שמגדילים את בסיס המעריצים העולמי ליותר מ-474 מיליון צופים. כשכל העיניים מופנות לתעשייה התחרותית הזו, הפך ה-eSports לתופעה תרבותית ללא גבולות", אמרה אמילי קטצ'ן, CMO וסגנית נשיא, קבוצת IDG של לנובו. "עתיד ה-eSports העולמי ישאב את עוצמתו מתחנות גיימינג עוצמתיות, כמו קו מוצרי הגיימינג המתקדם של Legion שיכול להאיץ את כישורי המשחק של הגיימרים, ולעזור להם לנצח. זו הסיבה שאנו שמחים להיות שוב אלו שמספקים את המחשבים והמסכים באופן רשמי לסדרת Apex Legends הגלובלית".

עונת התחרויות יצאה לדרך ב-16 באוקטובר עם Split One מה-Pro League, והיא תימשך עד לסדרה האחרונה של האליפות שתערך בלייב ביולי 2022. השותפות צפויה להימשך עד יולי 2022, אז צפו עוד הופעות של מחשבי ומסכי לנובו Legion בתחרויות האהובות עליכם.

מה אתם חושבים על פיסת החדשות הזו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י