הרשמה

חברת LG משיקה בארץ את סדרת הטלוויזיות LG QNED MINI LED

לצד עוד מספר מוצרים חדשים ומעניינים

תכינו את הארנק, זה ממש לא יהיה זול

עד לפני כמה שנים היו מעט מאוד מסכי OLED לשוק הפרטי ומחירם הגיע בקלות למעל עשרת אלפים שקלים. אבל בשנים האחרונות מסכים וטלוויזיות OLED הפכו יותר נגישים וכך נהיו פופולארים מאוד כשהיום הם נמצאים בהרבה מקומות שונים כמו לדוגמא לוחות אם, במכשירי מובייל וכמובן בטלווזיות ה-OLED המפורסמות שהן ספינת הדגל של LG. ועם כמה שאנחנו אוהבים את טכנולוגיית OLED ויתרונותיה היא ממש לא אבסולוטית ויש עוד טכנולוגיות מתחרות וראויות מאוד בשוק. אחת מאותן טכנולוגיות מתחרות היא טכנולוגיית Mini Led שכבר יצא לשמואל לנסות עם מסך ה-PG32UQX של אסוס ועכשיו LG משיקה בארץ קו מוצרים אשר כולל משפחת טלווזיות שמבוססות על טכנולוגיה זאת.

הטלוויזיות החדשות שמושקות כעת ישתייכו למשפחת QNED Mini Led כשהעומדת בראש המשפחה היא ה-86QNED99PVA אשר תספק תצוגה בגודל 86 אינץ' וברזולוציה לא פחות ממטורפת של 8K. על פי LG טלוויזיה זאת מצוידת בכ-30,000 נורות קטנטנות שיוצרות 2,500 איזורי תאורה שונים על מנת לספק רמת ניגודיות מהחדות שיש היום במסכים. בנוסף לטכנולוגיית QNED חברת LG משלבת במסכים גם את טכנולוגיית Quantum Dot NanoCell שתאפשר למסך להפיק צבעים עשירים ומדויקים יותר. בזכות אלו משפחת QNED Mini Led תספק צבעים חיים ובועטים יותר כך שאנחנו יכולים לצפות מהן לביצועי HDR נהדרים.

לצד המסכים החדשים והמסקרנים, LG משיקה עוד מספר מוצרי סאונד כמו מקרן הקול החדש שלהם ה-LG Eclair, אוזניות אלחוטיות שונות ורמקול הגיימינג GP9. אם גם אתם שואלים את עצמכם מה זה רמקול גיימינג אז זה רמקול שמיועד לשבת מתחת למסכי מחשב כשהוא מצויד ב-Hi-Fi Quad DAC ובמספר מצבים שונים כמו מצב FPS לשמיעת הפרטים הקטנים או מצב RTS שיתעדף את הסאונד הצלילים המרחביים כדי לתת תחושה אימרסית יותר בזמן משחק.

טלווזיות ה- QNED Mini Led יגיעו במגוון גדלים שונים כשמחירים יתחיל מ-7,300 ש"ח ויגיע עד 30,000 ש"ח. שרמקול הגיימינג של החברה, ה-GP9 ימכר עבור 2,500 ש"ח.
מה דעתכם על המוצרים של LG? מה דעתכם על הרעיון של רמקול גיימינג? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י