הרשמה

הנה הם באים: Warzone ו-Apex Legends בדרך להשקה במובייל

למקרה שהתחיל לשעמם לך בנסיעות לעבודה

אנחנו מקווים שהם למדו מהטעויות של Fortnite

האמת שניראה שכבר הרבה זמן לא שמענו על הכרזות או חדשות גדולות מצד ז'אנר משחקי ה-Battle Royale. אבל השקט מגזרה זאת לא אומר שהיא מתה כאשר משחקים אלו עדיין מושכים בכל יום מיליוני שחקנים והם לא מראים סימני עצירה. אחרי שכבשו את המחשב וקונסולות של סוני ומיקרוסופט תוך כדי הכנסות של מאות מיליוני דולרים, ניראה ש-Warzone ו-Apex Legends הולכים בדרך של המתחרים הגדולים שלהם אל עבר השקה של המשחקים על גבי הפלטפורמת משחק הצומחת של השנים האחרונות, הטלפונים הניידים. 

כזכור, המשחק הראשון שהושק למובייל היה Fortnite וקצת פחות מחודשיים אחר כך, גם PUBG הצטרף אליו. ההשקה במובייל של שני המשחקים האלו קרתה הרבה לפני שבכלל שמענו על Warzone או Apex Legends שכאמור, עושים את ההשקה הזאת רק בקרוב. נכון לעכשיו, אפשר להירשם למשחקי ניסוי של Apex Legends Mobile במספר מדינות שונות (לצערנו הרב, ישראל לא בניהן) על גבי מכשירי אנדרואיד כש-Respawn Entertainment אומרת שההשקה המלאה של המשחק תגיע "בקיץ הקרוב". לעומת זאת, פוסט באתר של Call of Duty מאשר לנו על פיתוח המשחק האהוב למובייל: "אנחנו יוצרים חווית AAA ניידת חדשה לגמרי שתביא את הריגוש ואקשן בקנה מידה גדול של Warzone לשחקנים בדרכים."

נכון לעכשיו אין לנו תאריכי השקה מלבד חלון השקה בקיץ ל-Apex Legends Mobile ואישור ש-Warzone Mobile נמצא בפיתוח פעיל אך אנחנו מקווים שזה יהיה ממש בקרוב.
מה דעתכם על החדשות האלה? האם תנסו את אחד המשחקים בעצמכם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י