הרשמה

צפו: הטריילר הראשון ל-Puss in Boots 2: The Last Wish

השנה היא 2022, ויש סרט חדש ביום הקולנועי של - Shrek

עשור ושנה אחת לאחר הסרט הראשון, החתול במגפיים מקבל סרט המשך

לפני 18 שנים יצא אחד הסרטים המדוברים ביותר אי פעם, ולטעמי גם בין הטובים בהסטוריה, Shrek 2. הסרט הותיר חותם אדיר על העולם, ועד היום ניתן לשמוע אנשים מזמזמים את Holding Out for a Hero שמתנגן במערכה השלישית של הסרט. אמנם הסרט מפוצץ דמויות אגדיות שכולם מכירים, אך רק אחד מהם זכה לסרט ספין-אוף משלו - החתול במגפיים (Puss in Boots) אותו דובב השחקן הידוע אנטוניו בנדרס (Antonio Banderas). הסרט שיצא ב-2011, זכה להצלחה מרובה ואפילו מעומדות לסרט המצוייר הטוב ביותר באותה השנה באוסקר. עשור ושנה אחת אחר כך וסרט ההמשך, שדובר עליו בערך מרגע היציאה של הסרט הקודם, מקבל טריילר ראשון.

הטריילר נפתח במה שמסתמנת כסצנת הפתיחה של הסרט. החתול במגפיים מציל עיירה קטנה מענק אבן שנראה כאילו יצא מהעולם של Eldan ring, ונדמה שלמרות השנים שעברו, והחלפת הארט סטייל של הסטודיו שמאחורי סדרת הסרטים - דרימוורקס (DreamWorks), החתול עדיין בכושר ועדיין נראה וזז מעולה. אך כנראה שלא מספיק כי ברגע אחד של חוסר תשומת לב נופל עליו פעמון והוא מת. לא ביג דיל בשביל חתול, נכון? אז מסתבר שזאת לא הפעם הראשונה שהגיבור שלנו נפטר, אלא הפעם השמינית. מה שמשאיר אותו עם חיים אחד בקנה, והמון הרפתקאות בצריח. כדי להחזיר את חייו הנותרים, יוצא החתול למסע אל עבר כוכב המשאלות שאמור להחזיר לו אותם. מי שחוזרת לעזור לו בהרפתקה היא Soft Paws שמדובבת על ידי סלמה הייק (Salma Hayek), וטוב שכך, כי החתול יצטרך להתמודד מול זהבה ושלושת הדובים, אותה תדובב השחקנית פלורנס פיו (Florence Pugh) שלא זרה לעולם האקשן בכלל. 

בתור ילד שגדל על סרטי שרק, אני לא יכול שלא להתמוסס אל מול הטריילר הקסום הזה. אמנם לא ראינו בו יותר מידי, אבל השחזור של המבט שהחתול נותן בשרק 2 הספיק לי כדי לסמן את הסרט בלוח השנה שלי. עוד אין תאריך יציאה בארץ, אך סביר להניח שהסרט יצא ביחד עם תאריך היציאה בבתי הקולנוע באמריקה, והוא ה-23 בספטמבר. האם אתם חושבים שאנו חוזים בבנייה של יקום קולנועי של שרק? תגיבו כן בבקשה בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:35 20.03.2022 | ספיר ספיר (אורח)

    אם לא יהיה שם רפרנס לאחד מהסיפורים של The Witcher מהספר בעל אותו השם, אתאכזב

  2. 2

       | פורסם ע"י