הרשמה

לגו זלדה, והסיפור מאחורי ההדלפה הגדולה ביותר בהיסטוריה של החברה

המלחמה הקרה בין חברת לגו לקהילות המעריצים שלה מעלה הילוך מ-0 ל-200

ולצערנו, כבר לא היינו בונים על זה(לדה)...

אנחנו משערים שאם קיימת אצלכם חיבה כלשהי, גם הקטנה ביותר, למשחקי האגדה של זלדה (The Legend of Zelda) או לחברת הצעצועים לגו (LEGO), פתחתם את הבוקר עם תמונות של סט לגו עתידי כביכול של עץ הדקו (Great Deku Tree) מהסדרה, המכיל את לינק וזלדה בגרסת Breath of the Wild ואת לינק ונאבי בגרסת Ocarina of Time. הסיפור שמאוחרי זה לא רק מורכב כמו אבני הבנייה של לגו - אלא מטורלל לגמרי, וככל הנראה יוביל לכך שבנייה כזאת כבר לא תראה אור יום. תנשמו לרווחה, ותחזרו איתנו אחורה בזמן אל עבר שנת 2012.

אי שם בכנס סאן דייגו קומיק-קון של קיץ 2012, הציגה לראשונה חברת לגו דמויות אקסקלוסיביות שיוצרו באופן מוגבל במיוחד לאירוע. כבר שנה לפני כן החברה חילקה שם דמויות לגו, אך שתי הדמויות שהופיעו - באטמן וגרין לאנטרן, יצאו זמן קצר לאחר מכן בבבניות אחרות. דמות אחת מהליין-אפ האקסקלוסיבי של אותה שנה, המוטנטית ג'ין גריי (Jean Grey), לא זכתה אף פעם לעוד יציאה - ונחשבת לאחת מדמויות הלגו המבוקשות ביותר אי פעם עם סכום קנייה של כ-950 דולר לדמות.

ההחלטה להפסיק לייצר דמויות אקסקלוסיביות לכנסים האלה התקבלה רק שנים אחר כך, והזעם של קהילות המעריצים לא הפסיק לשניה. מה שמוביל אותנו להיום, בו משתמש שקרא לעצמו "JeanGreyForever" בפורום Eurobricks, הנחשב לפורום הקהילות הגדול של לגו, בחר לכאורה לשבור הסכם סודיות עם החברה ולהדליף לא רק את קיומם של סקרי דעת קהל אותה עורכת החברה לפני החלטה על אילו בניות יהפכו לרשמיות - אלא גם להדליף את כל הסקר עצמו. עם גיבוי משלל מקורות אחרים הבקיאים בנושא - מדובר בהדלפה בסדר גודל לא פחות מהיסטורי, וזאת קהילה שידועה ברצון שלה ללכת צעדים נוספים כדי לגלות מידע על התוכניות לעתיד של החברה.

בסקר היו שלל תמונות מבניות שהחברה בודקת את ההייתכנות לקנייה שלהם עם תאריך יציאה של ככל הנראה שנת 2024. בין הסטים הופיעו גם גרסאת ענק של העיר Rivendell והמגדל Barad-dur מ"שר הטבעות", סימבה מ"מלך האריות" הבנוי מיותר מ-1000 חלקי לגו, ואחוזת אקס של אקסמן - בלי ג'ין גריי (אולי אם היא הייתה חלק מהבנייה הכל היה נראה אחרת..). בנוסף צריך לזכור כי לגו היא חברה שפועלת נגד שם רע, ולא פעם ולא פעמיים קיבלה החלטות קשות בנוגע לבניות גמורות אפילו רק כדי להמנע מכתם ללוגו שלה. בשילוב העובדה שהסקר רק בודק סיכויי רכישה של בנייה, והעובדה שלגו מעדיפה להמנע מבעיות, אנחנו לא צופים עתיד לאף אחד מהסטים שהוצגו בסקר מלבד כמובן Rivendell והבקתה של שלגייה שכבר דלפו ("לכאורה") בתחילת השנה. לצערנו, זה אומר שדווקא כשאנחנו מקבלים תמונות רשמיות של בניית לגו הקשורה לפרנצ'ייז של זלדה - החלום יתרחק. קשה להאמין שנראה את הגרסה שהוצגה כאן, שמכילה מספיק חלקים כדי לבנות את עץ הדקו בגרסת שני המשחקים מהסדרה שקיבלו ייצוג בדמויות, ואפילו את Hestu שמורכב מחלקי לגו בגרסת העץ של Breath of the Wild.

בשורה התחתונה, למי שלא רוצה לקרוא את כל הסיפור המרתק הזה, הבנייה ככל הנראה לא תצא לפועל במתכונת שדלפה מהתמונות, ולא רק זה, העובדה שהן דלפו גם כנראה דוחפת את הרעיון עוד יותר רחוק מאיתנו. כולנו נחזיק אצבעות שכן נקבל לגו מסדרת זלדה בעתיד, וגם אם לא, יש מספיק בניות נהדרות המבוססות על משחקי מחשב לקנות בחנות הרשמית בדיזינגוף סנטר. כבר ביקרתם בחנות? קניתם כבר את המכונית ממהיר ועצבני 2? גם אנחנו.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י