הרשמה

אפילו חברת LEGO מחשבת את צעדיה מחדש מול Activision Blizzard

צעד אחד קדימה אל עבר עולם הגיימינג, ושתיים אחורה

הבור של Activision רק ניהיה יותר ויותר עמוק

בחודש דצמבר האחרון, הכריזה חברת הצעצועים המוכרת LEGO על חזרתה של סדרת הבניות המבוססות על המשחק - Overwatch, שזכתה לשני גלים של בניות בשנת 2019 ומאז לא חזר לסיבוב נוסף. למרות הבעיות הבלתי פוסקות מסביב ל-Activision Blizzard (שייצרו את המשחק) ולמרות הדחייה של המשחק השני בסדרה מ-2022 למועד לא ידוע, בחרו ב-LEGO להתעלם מהכיוון בו הרוח נשבה ודווקא להתקרב שוב לחברה שלאט לאט, נהיית יותר ויותר שנויה במחלוקת.

סט מספר 76980 - Titan היה אמור לצאת ב-1 בפברואר ולכלול רובוט ענקי בהשראת המשחק ושתיים מהדמויות האייקוניות שלו - טרייסר (Tracer) ומיי (Mei). ואמנם, אתמול הכריזה החברה הדנית בהצהרה לאתר The Verge שכרגע היא דוחה את הבנייה למועד לא ידוע (מתחילים לזהות פה תבנית? גם אנחנו) ובוחנת את היחסים שלה מחדש מול Activision Blizzard. חריג ש-LEGO דוחים בניות, ועוד יותר חריג שזה קורה בסמוך ליציאה שלהן, אבל מצבים חריגים כמו המצב ב- Blizzard דורשים מעשים חריגים.

LEGO delays release of Overwatch 2 set as it reviews its partnership with  Activision Blizzard | VG247

"נכון לרגע זה, אנחנו מסקרים את שיתוף הפעולה שלנו עם Activision Blizzard לאחר חששות שעלו לגבי האשמות לכאורה לגבי תרבות סביבת העבודה, ובעיקר התייחסות לעובדות ויצירה של סביבה מגוונת וכוללת. בעוד שאנחנו משלימים את הסיקור שלנו, אנחנו נעצור את ההשקה של מוצר ה-LEGO עבור Overwatch 2 שהיה אמור לצאת ב-1 בפברואר."

אמנם מדובר בצעד מובן והגיוני בהתחשב בנסיבות, אבל בנימה אישית אני מאוכזב, לא רק בגלל שהבנייה נראית טוב, אלא בעיקר בגלל שלפי שמועות הבנייה הייתה אמורה להיות חלק מגל ראשון מסוגו של בניות המבוססות על משחקים נרחבים, ובניהן גם Tallneck מסדרת Horizon שהכותר הבא שלה נמצא כבר ממש מעבר לפינה. לא ברור מה יעלה בגורלה של הבנייה, ואי אפשר להיות בטוחים שגל הבניות ייצא לאור, אך ברגע שיהיה מידע חדש, תיהיו בטוחים שהוא יופיע כאן.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י