הרשמה

השממה תחכה: S.T.A.L.K.E.R 2 נדחה לסוף השנה

לא מן הנמנע שהחבר'ה ב-GSC החליטו לתת לכם זמן להשלים את ה-500 שעות של Dying Light 2

אחד מהבלעדיים היותר מצופים לקונסולות ה-Xbox נדחה ביותר מ-7 חודשים

בחודשים האחרונים התרגלנו כבר לקבל חדשות על דחיות של המשחקים אך זה כל פעם מאכזב אותנו מחדש לראות שם חדש שמצטרף לרשימה. למרות זאת, יתכן ומדובר בבשורה טובה לצד היותה מאכזבת עבור השחקנים והמעריצים של המשחקים המצופים. מפרסום שעלה אתמול בערב בחשבון הטוויטר של GSC מבשרת חברת על דחייתו של S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl בלא פחות מ-7 חודשים. אחד מהמשחקים המצופים ביותר לקונסולת ה-Xbox שהיה אמור לצאת עוד חודשים ספורים כעת יראה אור אי שם ב-8 בדצמבר 2022.

החברה המפתחת מספרת כי זהו הפרוייקט הגדול ביותר בתולדותיה ולכן היא מקצה לו את כל הזמן שיידרש בכדי להביא אלינו השחקנים את המשחק הטוב וברמת הגימור הגבוהה ביותר שהיא יכולה כך שהוא יעמוד בציפיותינו, שלמען האמת עם המשחקים לדור החדש עתידות להיות גבוהות. מאוד.

למי שזוכר, המשחק המקורי יצא עם לא מעט באגים והיה זקוק למודים ופאטצ'ים בכדי לרוץ בצורה חלקה, דבר שנמשך לא מעט זמן. נקווה ש-GSC באמת למדו את הלקח מהמשחק הקודם ואכן הוא יצא לשוק בצורה הטובה ביותר. כאמור, S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart Of Chernobyl צפוי לצאת לקונסולת ה-Xbox Series X/S ולמחשב האישי ב-8 בדצמבר 2022.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

טל דותן - כתב תוכן

טל דותן - כתב תוכן

משחק על: PC, PS4, Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי על: Beat Saber - Linkin Park

המשחק שהגדיר לי את הילדות: תיקו יציב בין Counter Strike 1.6 ו-Red Alert 2: Yuri's Revenge

כשאני לא משחק אני: עובד על המיזם שלי Divo.

מסר לעולם: תעשו טוב.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י