הרשמה

אחרי כמעט 5 שנים PUBG הופך להיות חינמי

שחר של עידן חדש עולה על Erangel

האם PUBG יעשה קאמבק לכס המלכות?

כבר הרבה מאוד זמן שלא דיווחנו לכם על PUBG כאן באתר. זה קרה בעיקר כי המשחק לא קיבל עידכונים משמעותיים במיוחד וככל שהזמן עבר הוא התמלא ביותר ויותר צ'יטרים שדחקו שחקנים אדוקים (כמוני) הרחק ממנו ללא כל רצון לחזור אליו. אך ראוי לזכור ש-PUBG נחשב כאחד מהאבות המייסדים של טרנד משחקי ה-Battle Royale שהתחיל בשנת 2017 ולא מראה כל סימני עצירה גם היום כ-5 שנים אחר כך. אך היום השוק שונה בהרבה ממה שהוא היה לפני חצי עשור והמשחק הוותיק מנסה להדביק את הפער.

לא עברו הרבה מים בנהר מאז דצמבר כאשר קיבלנו את החדשות על הפיכתו של PUBG ממשחק בתשלום של 30 דולר למשחק חינמי כדי להתחרות במשחקים יריבים כמו Apex Legendes, Fortnite וכמובן Warzone. אך עכשיו הגענו לרגע האמת והמשחק אכן הפך להיות חינמי אבל זה חינמי עם קאץ'.  הגירסא החינמית של המשחק תאפשר גישה מלאה לרוב מצבי המשחק אך אם תרצו לשחק במצב Ranked או ב-Custom Match שלא כלולים בחבילה תאלצו לרכוש את מה שנקרא Battleground Plus שיעלה כ-13 דולר. אם רכשתם את המשחק בעבר לפני שהוא הפך להיות חינמי תיהיו בעלי Battleground Plus באופן אוטומטי יחד עם עוד כמה פריטים קוסמטיים. העידכון החינמי למשחק הביא איתו גם תוספות שונות כמו ציוד טקטי בדמות רחפנים ואפשרות למשחק נגד בוטים.

נכון לעכשיו מוקדם להגיד האם זה הקאמבק של PUBG אך אני מקווה שהמפתחים משקיעים בפיתוח מנגנון נגד צ'יטרים שכן זה יהיה הדבר האמיתי שיקבע את גורלו של המשחק.
מה דעתכם על העידן החדש בחיים של PUBG? האם תנסו אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י