הרשמה

צפו בחשיפת המפה הבאה שמגיעה ל-PUBG

המפה הבאה תהיה בגודל מלא בשונה ממפות קודמות

קבלו את Taego, והיא פשוט עצומה

קבלו אותה, המפה החדשה בגודל מלא שצפויה להגיע ל-PlayeUnkown's Battlegrounds, כותר הבאטל רויאל הפופולארי, מזה 3 שנים - Taego.

מדובר במפה הראשונה בגודל 8X8 ק"מ שמצטרפת ל-PUBG מאז Miramar, בעוד ששאר המפות שהמשחק קיבל היו בגודל 4X4 או 6X6 ק"מ במפות קומפקטיות יותר. עדיין לא ידוע איך Taego תיראה בפועל, מכיוון וכל מה שראינו בטיזר שנחשף הוא איך המפה תיראה ממבט עילי. פרט נוסף ומעניין שנחשף לגבי המפה החדשה הוא האפשרות לחזור למשחק לאחר שנהרגתם במערכת Respawn שטרם נראתה במשחק וכנראה לוקחת השראה ממשחקי Apex Legends ו-Fortnite.

לפי משתמש טוויטר שחפר בקבצי המשחק, מערכת ההחייאה תעבוד בכך שלאחר ששחקן נהרג, הוא ישתגר לאי מרוחק מהמפה שם ילחם נגד שחקנים אחרים כדי לקבל הזדמנות לחזור למשחק. מדובר במערכת שדומה מאוד ל-Gulag ב-Call of Duty: Warzone שתאפשר לשחקנים לחזור לצוות שלהם גם לאחר המוות, ולא לגרום להם להסתכל על חבריהם מנצחים בלעדיהם. רצוי לקחת את הפרט הזה בעירבון מוגבל, שכן הוא מגיע ממדליף קוריאני אשר המידע שסיפק תורגם לאנגלית. לא ידוע אם מתוכננת חשיפה נוספת ל-Taego, כך שנכון לרגע זה נדע את כל הפרטים המלאים על המפה החדשה ב-7 ביוליֲ כאשר תנחת למחשב האישי בעוד ששחקניֲ הקונסולות יאלצו לחכות ל-15.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י