הרשמה

אם המלחמה לא הספיקה: האקרים רוסים מאיימים להדליף את S.T.A.L.K.E.R 2

יריית הפתיחה למה שמסתמן כאחד הסיפורים היותר מעניינים של השנה הקרובה

בעוד שההאקרים ממשיכים עם האיומים, הסטודיו האוקראיני בוחר לעמוד איתן אל מול האיומים

מה-24 בפברואר 2022 רוסיה ואוקראינה נמצאות במלחמה. המצב הוביל לשינוי מהותי בחייהם של כל אזרחי אוקראינה, שיצאו בהמוניהם להלחם על המולדת. הלחימה הובילה לשינוי כמובן גם בתחומי הבידור במדינה, שבמרכזם עומד משחק הענק S.T.A.L.K.E.R 2 שהוכרז בכלל בשנת 2020, אך מסיבות שאין מוצדקות מהן נדחה מספר פעמים וצפוי לצאת לקראת סוף השנה. מפתחי המשחק GSC Game World נאלצו בפיתוח בצל הלחימה להתמודד עם אובדן משרדים, דירות מפתחים שהופצצו, בעלי חיים שנהרגו ואנשי צוות בכירים שנקראו אל הדגל ואף מתו בקרבות. מסיבות ברורות אלו ניצלו מפתחי המשחק כל הזדמנות לתמוך באוקראינה ולעלות את המודעות למצב הלא הגיוני בו הם צריכים להמשיך לפתח את המשחק. הם זכו בעיקר לאהדה - אך קבוצת האקרים רוסית ראו זאת בעין קצת פחות יפה והחליטו לעשות מעשה.

קבוצת האקרים פרו רוסית המזדהה בשם 'Vestnik TSS' לא היו מרוצים מההחלטות של הסטודיו להוריד כל זכר לניב רוסי בדיבוב המשחק ולא למכור אותו ברוסיה כשהוא ייצא - מה שגרם להם לפרוץ לטענתם את המשחק ולהוציא ממנו כ-30GB של קבצים. בפוסט שפרסמו בקהילה ברשת החברתית VK טענו ההאקרים שאם GSC לא ישקלו מחדש את עמדתם כלפיי שחקנים מרוסיה ובלארוס עד ה-15 למרץ, הם ישחררו לעולם את הקבצים שכוללים לפי הערכות נשקים, דיאלוגים, קאטסינים וספויילרים לכל פינה במשחק. למשחק שנמצא בפיתוח כבר עשור מדובר באסון, אך הסטודיו האוקראיני בחר לעמוד איתן. בהודעה שהוציאו עמדו הסטודיו מאחורי כל החלטותיהם, הודיעו שלא יזוזו מהעקרונות שלהם וביקשו מהמעריצים להמנע מספויילרים אם אכן יודלפו - והוסיפו שהם מאמינים שהמעריצים יעדיפו להימנע מהם.

המשחק (שהמפתחים גם שינו את שמו המלא כדי לחבר אותו לשורשים האוקראינים של המפתחים) צפוי לצאת בהמשך השנה למחשב, קונסולות ה-Xbox ושירות ה-Xbox Game Pass בכל המדינות שהן לא רוסיה, לפחות לבנתיים. נראה שהסיפור הזה רחוק מלהסתיים - ואנחנו נמשיך לעדכן בהתפתחויות בין הצדדים.

מחכים למשחק? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י