הרשמה

מידע ראשון מעונה 2 של "האחרונים מבינינו" נחשף, והיא לא היחידה שבדרך

עוד אלימות, עוד זומבים ועוד עונות(!?!)

דוהרים קדימה בכל הכוח

הגופות עוד לא התקררו מפרק סיום העונה של "האחרונים מבינינו" (The Last of Us), אך כולם כבר עם הפנים קדימה אל עבר העונה השנייה שאושרה כבר. הדבר מאוד לא מפתיע עם ההצלחה המסחררת של הסדרה, שזכתה לתשומת לב רחבה גם הרבה מעבר לקהילת המעריצים של המשחק. בפאנל שנערך לפני פרק סיום העונה ענו יוצרי הסדרה, קרייג מזין (Craig Mazin) וניל דרוקמן (Neil Druckman) על כמה שאלות בוערות בנוגע להמשך - וסיפקו תשובות לוהטות אף יותר.

כשנשאלו היוצרים על האם הסיפור של משחק ההמשך יוכל להכנס לתוך עונה אחת, השיבו בברור "שום סיכוי" והוסיפו שהוא "בוודאות סיפור של יותר מעונה אחת". אמנם רק עונת המשך אחת אושרה כרגע באופן רשמי - אך עם ההצלחה של הסדרה, אין שום צל של ספק ש-HBO יממנו ליוצרים כמה עונות שרק ירצו. עוד שאלה שעלתה היא בנוגע לתלונות על כמות הזומבים והאקשן בסדרה. אמנם היוצרים הגנו על ההחלטה לשים פחות דגש על אקשן במשחק - אך הורידו את חשש המעריצים בעיקר עם ההבטחה להמון סוגים חדשים של זומבים בעונה הבאה. פרטים על אילו סוגים בידיוק נראה עוד לא קיבלנו, אך מי ששיחק במשחק השני יודע שבדרך צפוי עוד סוג אחד ענק שיבטיח לצופי סדרת הטלוויזיה סיוטים.

לבסוף, נגעו היוצרים בשאלת הליהוק של אלי. עלילת המשחק השני מתרחשת כחמש שנים לאחר הראשון, כך שקפיצת הזמן ככל הנראה תקבל ביטוי בסדרה. היוצרים אמרו חד וחלק שלמרות שאלי תצטרך להראות גדולה יותר, הם לא מתכוונים לוותר על בלה רמזי (Bella Ramsey) שגילמה אותה בעונה הנוכחית. הם המשיכו ואמרו שהדרך היחידה בה בלה לא תשחק את הדמות היא אם היא בעצמה תדרוש להפסיק, אך גם במצב הזה הוסיפו שינסו לשכנע אותה.

עוד פרט מעניין הוא שמזין אמר שהעונה הבאה לא תלך בדיוק לפי עלילת המשחק השני, אך נתן כדוגמה לשינויים שיכולים לקרות את השינויים שהם עשו בעונה הנוכחית - שפרט לסיפור הצד בפרק 3 לא היו דרסטיים. אם עוד לא השתכנעתם לראות את הסדרה, ממליץ לקרוא את הביקורות המושקעות של טל שמפרטות בדיוק רב את הסיבות לראות או לא לראות את הסדרה. מתרגשים לעונה השנייה? את מי הייתם מלהקים בתור אבי? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י