הרשמה

לאנס רדיק, מהשחקנים הפעילים של השנים האחרונות, נפטר בגיל 60

עם רפרטואר מרשים של יותר מ-100 סרטים, סדרות ומשחקי מחשב - לאנס עומד להיות חסר בנוף של עולם הבידור

סיבות המוות עוד לא רשמיות, אך מדובר ככל הנראה במוות טבעי

לאנס רדיק (Lance Reddick), אחד מהשחקנים הבולטים של העשורים האחרונים בעולם הבידור, נמצא בבוקר יום שישי ה-17 למרץ מת בביתו בלוס אנג'לס כשהוא בן 60. רדיק הוא בעל תואר ראשון במוזיקה בדגש על הלחנת מוזיקה קלאסית, אך כמקצוע השתמש בתואר השני שלו בדרמה במסגרת אוניברסיטת ייל. מעבר להיותו כשרוני מחוץ לעולם הקולנוע - גם בקידמת המסך רדיק לא הפסיק לספק הופעות מעולות במגוון פרוייקטים מכל סוג שרק אפשר להעלות על הדעת.

מתפקידו בתור קארון בכל סרטי ג'ון וויק כולל הרביעי שמגיע השבוע, בסדרות כמו "אבודים" ו"הסמויה" ואפילו בתור שוטר בקליפ לשיר Bonnie & Clyde של ביונסה וג'יי זי. לרשימה מתווספות מספר סדרות מצויירות להן רדיק נתן את קולו, וכמובן מספר משחקי מחשב. רדיק ייזכר לעד כקולו של Commander Zavala בסדרת משחקי Destiny וכל הרחבותיה, וכהופעתו הפיזית והקולית כ-Sylens בסדרת Horizon. לאנס הספיק לצלם ולהקליט מספר רב של פרוייקטים לפני מותו שצפויים לעלות בחודשים הקרובים, וביניהם ניתן למצוא הופעות כמו קולו של הלבוי במשחק Hellboy: Web of Wyrd, הופעה בסרט הספין-אוף של סדרת ג'ון וויק;"בלרינה" וכזאוס בסדרה של פרסי ג'קסון שאמורה לעלות לדיסני+ השנה.

אין שום צל של ספק שחסרונו של רדיק יורגש בשנים הקרובות. גם מעבר לכבוד שיקבל בשלל הפרוייקטים שיככב בהם, הוא יחסר בהרבה פרוייקטים עתידיים שיכל להופיע בהם. צוות Vgames משתתפים בצער המשפחה והקרובים, ומוסרים תודה רבה על התרומה האדירה שלו לעולם התרבות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:54 18.03.2023 | שימי שימי (אורח)

    מה זאת אומרת מוות טבעי? הוא היה פעיל בשנים האחרונות גם בסדרות ומשחקים מעניין מה קרה לו

  2. 2

       | פורסם ע"י