הרשמה

התמיכה ב-Crossplay של Destiny 2 תגיע במהלך 2021

עכשיו יהיה אפשר לשחק עם גיא!

העונה ה-13 של המשחק תגיע בקרוב ויחד איתה האפשרות לשחק עם חברים בקונסולות השונות!

המשחק Destiny 2 קיבל רק לא מזמן את ההרחבה החדשה שלו, Beyond Light, יחד איתה הגיעו מספר תוספות חדשות, בין היתר כוכב חדש לחלוטין, Europa, ו-Subclass חדש שנקרא Stasis. כרגע המשחק נמצא בעונה ה-12 שלו ששוחררה יחד עם ההרחבה החדשה ב-10 לנובמבר, קיבלנו גם Raid חדש בשם Deep Stone Crypt, אבל גם נמחקו מספר דברים מהמשחק, הכוכבים Io, Titan ו-Mars פשוט "הוכנסו לכספת" יחד עם הפעילויות הקשורות אליהם.

בעדכון חדש שעלה לאתר המשחק אתמול, ג'ו בלאקברן (Joe Blackburn), עוזר הפקה של המשחק הכריז כי Crossplay יגיע למשחק ב-2021, אין כל כך פרטים בנוגע למה ש-Bungie מתכננים מבחינת הפונקציונליות בכל הקשור לאם כל השחקנים ישחקו באותו השרת או לא ועוד. בעוד מספר חודשים Bungie יוציאו את העונה ה-13 של המשחק, יחד איתה, Bungie עומדים להוציא הגנה מפני התקפות DDOS לשחקני הקונסולות. בנוסף לעונה ה-13, יצאו גם שני Strikes חדשים, Fallen SABER ו-Devil's Lair, בנוסף יתווספו Legendary ו-Master Lost Sector של הירח יתווספו לרוטציה יחד עם 3 חלקי שריון אקזוטיים.

מה דעתכם על החדשות האלה? מצפים לשחק עם חברים בקונסולות שונות? מחכים לנסות להשיג את הלוט החדש כבר בעוד מספר חודשים? נהנים מה-Season of the Hunt עד כה? מוזמנים לשתף בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י