הרשמה

המשחק S.T.A.L.K.E.R 2 יעשה שימוש במנוע Unreal Engine 5

לא עוצרים בעורך השיניים

ויהיה אחד הראשונים שיעשו שימוש ביכולותיו

תנו לי לעשות לכם פלאשבק זריז ל-E3: אנחנו בתערוכה של מייקרוסופט ובת'סדה, מיד אחרי הטריילר הקריפטי לסטארפילד. המשחק השני שמוצג, והראשון שמראה לנו גיימפליי בפועל הוא First Person Shooter מאוד רוסי בהוויתו עם גרפיקה מרשימה בהחלט. העובדה שהטריילר מתרחש בעולם החיצוני שוללת מהר מאוד את ההשערה שמדובר במשחק מסדרת Metro, ומוטציות וחורים באוויר מבהירים שגם לא מדובר ב-Medal Of Honor. חובבי הסדרה המושבעים ודאי ידעו לזהות כבר מההתחלה, אבל אני ושאר ההדיוטות נאלצנו לחכות לסוף הטריילר כדי להבין שמדובר בכותר נוסף בסדרת S.T.A.L.K.E.R, שייצא לשוק תחת השם S.T.A.L.K.E.R 2 - Heart of Chernobyl.

כעת, מפתחת המשחק GSC Game World, חושפת את הסיבה לאיכות הגרפית של המשחק וככל הנראה גם לדרישות המומלצות הגבוהות שלו - המשחק יהיה אחד מהראשונים שיעשה שימוש בטכנולוגיות של Unreal Engine 5. עם זאת, כדאי לקחת את הבשורה בעירבון מוגבל: סביר להניח שהמשחק לא פותח במנוע החדש מ-0, אלא הונדס מלכתחילה על בסיס UE4 והשתדרג למנוע החדש בהדרגה, תוך ייעוץ מתמיד וקרוב מצד הבעלים ויוצרת המנוע, חברת Epic Games. אמנם מדובר בתצוגת יכולת חשובה עבור האיטרציה החדשה של המנוע, אך רחוקה עדיין ממימוש מלוא הפוטנציאל שלו, פוטנציאל שיתממש במלואו רק בעוד כמה שנים, כשהמנוע ישתחרר באופן מלא והמפתחים יבחרו לבנות בו משחק AAA מלא מההתחלה ועד הסוף. אף על פי כן, משחק מתוקצב ומהוקצע שעושה שימוש בטכנולגיות של UE5 יכול לתת לנו מושג לא רע בכלל בנוגע לאיכות המשחקים להם אנו יכולים לצפות בשנתיים הקרובות.

המפתחת הודיעה את ההודעה המסקרנת בציוץ בטוויטר שמזכיר קצת שיר חג יהודי מסורתי ליודעי דבר.

מבחינה גרפית לפחות, נראה שהמפתחים מעוניינים לקחת את היצירה שלהם עד הקצה, כפי שהם כבר הוכיחו בעבר עם מערכת עיצוב השיניים שלהם. נקווה שעם כל ההשקעה המרובה בגרפיקה, המשחקיות והסיפור לא ייזנחו בשולי הדרך.

S.T.A.L.K.E.R 2 יצא ל-Xbox Series X|S ולמחשב האישי ב-28 לאפריל 2022, ויהיה זמין להורדה דרך החנויות השונות וככותר השקה ב-Xbox Game Pass.

מתרגשים לקראת S.T.A.L.K.E.R 2? מקווים סוף סוף לראות תצוגת יכולות של המנוע החדש מבית Epic? ספרו לנו מה אתם חושבים בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י