הרשמה

סרטון קונספט של מעריץ מציג משחק עולם פתוח של The Mandalorian ב-Unreal Engine 5

והכל רץ בזמן אמת על מנוע ה-Unreal Engine 5

סרטון קונספט של מעריץ מציג לנו איך משחק עולם פתוח ביקום "מלחמת הכוכבים" היה נראה

זה תמיד כיף לראות מעריצים בודדים מצליחים להביא לחיים פרוייקטים שלמים שגורמים לחלומות הכי פרועים שלנו לקבל צורה כלשהי, אפילו אם הצורה הזו היא סרטון בן 2 וחצי דקות. הפעם, מדובר בסרטון קונספט שנוצר ע"י מעריצים, אשר מדמיין איך יראה משחק עולם פתוח בכיכובו של המנדלוריאן על מנוע ה-Unreal Engine 5. התוצאות מדברות בשם עצמם, ותוכלו לראות את הסרטון ממש כאן:

עמוד היוטיוב TeaserPlay ידוע בזכות הסרטונים שהוא יוצר שמציגים איך משחקים מסוימים יכולים להיראות עם קצת דמיון ועם הכוח העצום של מנוע ה-Unreal Engine 5. בין הסרטונים השונים בערוץ שלו ניתן למצוא סרטוני קונספט למשחקים המבוססים על סרטים כמו The Batman ו-Venom או סרטונים שמציגים רעיונות למשחקים שהיינו שמחים לקבל כמו Assassin's Creed במלחמת העולם השנייה או משחק עולם פתוח של סופרמן.

באחד מהסרטונים היותר חדשים שהעלה, העמוד מציג את החזון שלו למשחק המתמקד ב-The Mandalorian, צייד הראשים האהוב מהיקום של "מלחמת הכוכבים". הסרטון מתחיל במנדלוריאן בעודו מתהלך בכוכב לכת מדברי כשמעליו ניתן לראות את החללית האייקונית שלו - ה-Razor Crest. החללית נוחתת מולו, והוא נכנס אליה ומתחיל להטיס אותה כאילו הייתה כלי רכב סטנדרטי במשחק GTA. החללית ממריאה לחלל החיצון וכמה שניות לאחר מכן ניתן לראות כוכב לכת שלם שמוצג לפנינו. היא נוחתת על הכוכב המיוער, והמנדלוריאן יוצא החוצה ומתקבל בברכת שני מכונות AT-AT ענקיות שמחריבות את היער בכל צעד שלהן.

הסרטון עושה עבודה טובה מאוד בלהעביר את ההרגשה של משחק ביקום Star Wars עם שילוב של אלמנטים ממשחקים כמו No Man's Sky, ולמרות שאין קרבות שמעורבים בסרטון, אפשר להגיד שהיוצר בהחלט עשה לנו חשק לקבל משחק בסגנון. אולי נוכל לצפות למשהו כזה מכותר העולם פתוח ש-Ubisoft עובדת עליו בימים אלו?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י