הרשמה

גרסת המחשב של The Last of Us Part 1 נדחתה בשלושה שבועות

"אנחנו רוצים להשיק אותו בצורה הטובה ביותר שלו"

המשחק כעת צפוי להגיע ב-28 במרץ

גרסת ה-PC של The Last of Us Part 1, הרימייק למשחק האהוב מ-Naughty Dog, נדחה במספר שבועות, כך הכריז הסטודיו בציוץ בעמוד הטוויטר שלו. המשחק, שהיה אמור לצאת למחשב האישי ב-3 במרץ, כעת מכוון את ההשקה שלו ל-28 במרץ בדחייה קלילה למדי של שלושה שבועות בלבד.

לפי ההצהרה, הסטודיו שואף להשיק את המשחק ב"צורה הטובה ביותר שלו". "שלושת השבועות הנוספים האלו יאפשרו לנו לוודא שהגרסה הזו של The Last of Us תעמוד בסטנדרטים שלכם, ושלנו. אנחנו נרגשים להביא את המשחק לפלטפורמה חדשה, שתגיע לשחקנים חדשים וחוזרים עם הסיפור ההישרדותי הבלתי נשכח של ג'ואל ואלי, ואנחנו מקווים שתמשיכו לצפות להשקה לו ב-28 במרץ".

הציוץ גם מציין את הסדרה "האחרונים מבינינו" שלאחרונה קיבלה את הפרק השלישי שלה, והתייחס להצלחה הלא צפויה שלה בקרב מעריצים וצופים. "לשמוע על האהבה שלכם לאדפטציה של HBO, לראות את התמונות שלכם מה-Photo Mode ולראות איך העולם והדמויות שהסטודיו יצר לפני יותר מעשור ממשיכים להגיע למעריצים חדשים וישנים מפתיע אותנו כל יום מחדש."

בהתחשב בעובדה שגרסת ה-PS5 של המשחק זינקה במכירות ב-238%, לא מפתיע לראות ש-Naughty Dog רוצה לוודא שהיא מצליחה להעביר את החוויה הזו בצורה מושלמת גם לגרסת המחשב, ואנחנו לחלוטין תומכים בהחלטה שלה לדחות אותו. כאמור, The Last of Us Part 1 צפוי להגיע למחשב האישי ב-28 במרץ, והוא זמין כבר עכשיו בגרסת ה-PS5 שלו. מה אתם חושבים על הדחייה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י