הרשמה

לפי כתב האישום, הצעירות מנתב"ג הבריחו קוקאין בקונסולות פלייסטיישן

הצטרפו אלינו לסיכום הפרשייה המדוברת ביותר בחודש האחרון - כמו שרק אנחנו נוכל לעשות ולגלות האם מדובר ב-A Thief's End?

״זאת הכתבה הכי מוזרה שיצא לי לערוך״ - ש. מקונן.

בין אם זה בחדשות, בתוכניות סאטירה או אפילו בעמודי מימז - אי אפשר היה להתחמק מההתעסקות הבלתי פוסקת בפרשיית הברחת הסמים המרעישה את המדינה. היום (יום ה') פרקליטות מחוז מרכז נתנה גם לנו סיבה להתעסק בפרשייה, שכן לפי כתב האישום שהגישה נגד ארבעת הבנות - הן הבריחו את הסמים דרך קונסולות פלייסטיישן (Playstation).

ה-Journey של הרביעייה התחיל בספטמבר 2022, ונמשך כארבע חודשים של טיולים ברחבי ה-LittleBigPlanet שלנו עד שה-Shadow Fall על הבנות והן נתפסו בנמל התעופה בן גוריון עם ה- inFAMOUS מזוודה וורודה מלאה בסמים, שהמאבטחים הבחינו בה כבר בברלין ממנה הן יצאו. במהלך הטיולים נראה שהבנות היו All 4 One, אך כאשר נכנסו לחדר החקירות המצב מעט השתנה. מהבקשה להארכת מעצרן של הנאשמות עולה כי עידן צאובר (24), שככל הנראה פספסה את כותרת המשנה של Sly Cooper 3, בניגוד ל-Hill לא נשארה Silent והפלילה את הבנות - מה שהופך את ה-Horizon שלהן להיות לא כל כך זוהר ואת הטיול לברלין לככל הנראה ה-Final Fantasy שלהן לזמן הקרוב.

מכתב האישום עולה כי ארבל מזרחי (23) יצרה קשר עם אדם נוסף על מנת לייבא את הסמים לארץ התמורה לכ-30 אלף שקל ועוד תשלום על הוצאות לינה. שאר הבנות לא הראו שום Resistance, למרות שהפער בין הסכום שקיבלו לבין הסכום המשוער של הסחורה הוא לא פחות מ-N. Sane. לא יודעים אם שמו של האדם הנוסף הוא Drake, אבל מדובר ב-Deception רציני שכן ההון המשוער של הסמים אותן הבריחו הבנות עומד על כ-1,933,760 ל-2,296,340 שקלים לקוקאין ועוד 133,440 ל-177,920 לקטמין.

כאמור - לפי כתב האישום הסמים הוברחו בשמפו, אריזות מים המלח והרלוונטי ביותר לאתר - קונסולות של פלייסטיישן. הדגם של הקונסולה לא צוין, אך אם הבנות היו עוברות קורס התגנבות אצל Solid Snake כנראה שהיו מצליחות כמו לשמור על ה-Liberty שלהן כמו הבנים באירוע וגם בוחרות בדגם המקורי של ה-3 או בדגם הפרו של ה-4 שכן הנפח שלהם הכי גדול. בחישוב מהיר של הסכומים המקסימאלים שצויינו בכתב האישום, יכולים לקנות כ-1314.3 יחידות של קסדת ה-PS VR2, מה שהיה משפר לה את המכירות פלאים ומרחיק אותה מה-Ragnarok שפוקד כרגע את שוק ה-VR.

אני מקווה שהכתבה הזאת תצליח להסיח מעט את הדעת שלכם מה-Heavy Rain שפוקד את ארצנו בימים אלה, ולבנות נשלח תקווה שיצליחו למרות הכל למצוא איזה Bridge בין ה-Spirits שלהן, לפחות עד שהימים הקשים בכלא יהיו Gone. האם, כמו סוני, שכחנו את Bloodborne? כתבו לנו F בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:04 04.02.2023 | Eliz123 Eliz123

    F
    דור קציר, זה אחד הטקסטים הכי כיפים שיצא לי לקרוא במרשתת בעברית מזה זמן רב, כל הכבוד ותודה רבה :)

  2. 2

       | פורסם ע"י