הרשמה

שמועה: Marvel's Wolverine יושק בשנת 2024, יהיה בעל דירוג R למבוגרים

אה, ואל תצפו לחווית עולם פתוח כמו Spider-Man

דירוג למבוגרים, בדיוק כמו שקיווינו

בהתחשב בעובדה ש-Marvel's Spider-Man 2 צפוי להגיע אלינו מתישהו במהלך שנת 2023, הגיוני לנחש שאנחנו לא נזכה לשחק ב-Marvel's Wolverine, הכותר הנוסף שנמצא בפיתוח אצל Insomniac Games בזמן הקרוב. כעת, שמועה חדשה שמגיעה ממקור אמין מעידה על האפשרות שהכותר יצא לאור לכל המוקדם בשנת 2024, עם דירוג למבוגרים בדיוק כמו שקיווינו.

המקור המדובר הוא לא אחר מאשר ג'ף גראב (Jeff Grubb), אחד מהמקורות היותר אמינים שאפשר למצוא כשמדובר על הדלפות של משחקים. במהלך לייב סטרים של GiantBomb בו התארח, גראב סיפר שלפי מה שהוא שמע, המשחק צפוי להיות מדורג למבוגרים. "הם הולכים על דירוג R, זה אחד מהקונספטים ששמעתי". גראב הוסיף כי המשחק צפוי להגיע כשנה לאחר ההשקה של Spider-Man 2 לכל המוקדם, אבל באותו זמן גם אמר שהסטודיו "עדין מדבר על האפשרות של שנת 2025". הוא המשיך ואמר ש"אם יש מישהי שיכולה לעמוד בהשקה של שני משחקי AAA גדולים שנה אחרי שנה, זו Insomniac."

לגבי המשחק עצמו, גראב אמר ש-Wolverine לא יהיה קשור לסרטי ה-X-Men של Fox בשום צורה, ובמקום זה יתמקד בהרפתקאות של הדמות לפני שהצטרפה לצוות הגיבורים האייקוני. גראב גם טוען שהמשחק הוא אינו כותר עולם פתוח כמו Spider-Man, כך שמומלץ לא לצפות למערכת תנועה חלקה ומהירה כמו שהתרגלנו לקבל עד כה. במקום, המשחק יהיה דומה יותר למשחקי God of War החדשים, עם עולם חצי-פתוח וגישה למגוון רחב של לוקיישנים ברחבי מפת המשחק.

בהחלט לא מדובר במשהו ש-Insomniac לא עשתה בעבר, שכזכור השיקה בשנת 2018 את Spider-Man, ב-2020 את Miles Morales ואת גרסת הרימאסטר למשחק המקורי, וב-2021 את Ratchet & Clank: Rift Apart. מדובר בארבעה כותרים שהחברה השיקה בארבעת השנים האחרונות, שכולם היו מצויינים. האם היא תצליח לשמור על הרצף? רק הזמן יגיד. Spider-Man 2 צפוי לצאת בלעדית ל-Playstation 5 במהלך חודשי הסתיו של שנת 2023 (מה שבערך אומר שניתן לצפות לו בין ספטמבר לדצמבר).

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י