הרשמה

צפו ב-13 דקות של משחקיות מ-Pokemon Legends Arceus, כל הפרטים בכתבה!

הגרפיקה השתפרה קצת, אבל המשחקיות היא המרגשת פה

המשחק צפוי לצאת על קונסולות ה-Nintendo Switch ב-28 בינואר

אחד המשחקים הכי מצופים של נינטנדו ל-2022 ומה שהוא כנראה אחד המשחקים הכי מצופים אי פעם במותג משחקי הפוקימונים, Pokemon Legends Arceus, קיבל היום טריילר משחקיות נרחב ומפורט עם המון הסברים והמון פרטים חדשים על המשחקיות, מבנה המשימות השונות והדרכים בהם ניתן לתפוס פוקימונים במשחק. את הטריילר המלא תוכלו למצוא כאן למטה.

אחד הדברים שהכי ברורים לנו מהטריילר הזה הוא שהמשחקיות של Legends Arceus שונה לחלוטין מכל מה שהכרנו עד כה במשחקי פוקימונים. את המכונים הרגילים מחליפים משימות רגילות שיקדמו את הסיפור ומשימות צדדיות שתוכלו לקבל מתושבי הכפר. הקרבות של המשחק נותנים גוון חדש ליכולות השונות ולמתקפות השונות כשקרבות עם פוקימונים מיוחדים (פוקימוני אלפא) יעלו את רמת הקושי של המשחק. אגב, מסתבר שניתן להשתמש גם בפירות כדי לתפוס פוקימונים, במכניקה שנלקחה ישירות מאזור הספארי של פוקימון.

עוד משהו נחמד ששמתי לב אליו בטריילר: בדומה למשחקי Pokemon Let's Go, נוכל למצוא פוקימונים בגדלים שונים ובכוח שונה (את זה הסקתי מהמשימה שהופיעה בטריילר בשם "Big Buizel, Little Buizel"). בעוד שהגרפיקה עדיין חצי כוח (למרות שהיא השתפרה המון בטריילרים האחרונים), המשחקיות של Pokemon Legends Arceus נראית כמו משהו שלא חווינו מעולם. נקווה שגם הסיפור והמבנה העלילתי יהיו טובים.

מה אתם חשבתם על הטריילר של המשחק? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י