הרשמה

הכוח מתעורר, מאוחר יותר: Star Wars Jedi: Survivor נדחה לסוף חודש אפריל

השקט שלפני הסערה רמז בעיקר שהסערה תאלץ להידחות

כל כך קרוב לרביעי במאי

אחד מהמשחקים היותר מצופים שלנו בשנה הקרובה, Star Wars Jedi: Survivor, ההמשך למשחק הנהדר Fallen Order שיצא בשנת 2019, עמד לצאת כבר ממש בחודש הבא. עם תאריך יציאה של ה-16 במרץ, היה מוזר מאוד שלמשחק יש רק שני טריילרים, ולכן לא ממש מפתיע אותנו ש-EA ו-Respawn הודיעו על דחייתו.

את ההודעה שהוציאה, המפתחת התחילה בהרגעה. המשחק נמצא בשלביו האחרונים של הפיתוח, ונשארו לו רק ליטושים אחרונים. אמנם מדובר בשלב האחרון, אך הוא מתיש ובמקרה הזה גרם לדחייה קלה של שישה שבועות ביציאת המשחק. כעת המשחק יצא ב28 באפריל, קרוב מאוד ליום מלחמת הכוכבים הרשמי - הרביעי במאי.

אנחנו חושבים שאין מישהו או מישהי שנגעו במשחק הראשון ולא מתרגשים עד השמיים למשחק השני. מה ש-Respawn עשו עם העולם וכלי הנשק של מלחמת הכוכבים יצא פשוט נהדר, והכיל משחקיות מעולה עם סיפור בין הטובים שסיפרו ביקום. אנחנו נהיה שם ברגע שנוכל לחזור לנעליו של קאל קאסטיס (Cal Kestis) בהמשך הרפתקאותיו בגלקסיה - גם אם זה באיחור קל. שיחקתם במשחק הראשון? בעלי PlayStation Plus? ידעתם שאתם יכולים להוריד את המשחק הראשון במסגרת השירות? כתבו לנו בתגובות או שתרוצו להוריד.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י