הרשמה

הוכרז Kingdom Hearts Melody Of Memory, יגיע לכל הקונסולות

וזה ממש לא מה שחשבנו שזה יהיה...

המשחק הראשון בסדרה שמגיע ל-Switch! אבל...

אז לפני קצת יותר מחודש, סיפרנו לכם ש-Square Enix לא תקיים אירוע חלופי ל-E3, כשבמקום זאת היא החליטה להכריז על משחקים לאורך כל הקיץ הקרוב, וכל זה בעקבות הנגיף קורונה שהכניס את יפן למצב חירום. אתמול סוף כל סוף קיבלנו את ההכרזה הראשונה, כאשר Square Enix העלו סרטון בשם Kingdom Hearts 2020, וסוף סוף ה-Nintendo Switch מקבל את המשחק הראשון שלו בסדרת Kingdom Hearts... אבל זה ממש לא מה שאתם כנראה מצפים לו.

הסרטון מתחיל בתזמורת שמנגנת מוזיקה מהסאונדטרק של הסדרה (דבר שיחזור על עצמו לאורך הסרטון), ההכרזה הראשונה בוידאו היא על הרחבה חדשה למשחק המובייל Kingdom Hearts Union X ותביא עמה את מלפיסנט. ההכרזה הבאה היא על כותר מובייל חדש אשר יקרא Kingdom Hearts Union X Dark Road, העלילה שלו ככל הנראה קוראת אחרי העלילה של Union X ולפי הטריילר יש הרבה אקשן קלפים בעיקר שמזכיר את Chain Of Memories קצת, המשחק הזה יוצא כבר שבוע הבא ב-22.6.

לאחר ההכרזות האלה, התזמורת ממשיכה לנגן ואנחנו מקבלים את ההכרזה על הכותר החדש בסדרת Kingdom Hearts אשר יקרא Melody Of Memory, משחק קצב ראשון בסדרה. על פי תרגום של Gematsu מיפנית: "בתלות בשלב, דמויות דיסני יופיעו כאורחים על מנת לעזור. במשחק יהיו כ-140 שירים מתוך סדרת משחקי Kingdom Hearts, דיסני ועוד. תהנו מאקשן קצבי עם מוזיקה בלתי נשכחת". בנוסף המשחק מקבל מצב מרובה משתתפים וגם קרבות אונליין.

המשחק יצא עוד ב-2020 ויגיע לקונסולות ה-Xbox One, Playstation 4 ובפעם הראשונה בסדרה, לקונסולת ה-Nintendo Switch.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י