הרשמה

סדרת משחקי Kingdom Hearts מגיעה ל-Nintendo Switch

אבל לא לגרסא כזאת ייחלנו...

סדרת המשחקים האהובה עושה את דרכה ל-Switch

השבוע, סדרת משחקי Kingdom Hearts חגגה 20 שנה (מזל טוב!), שיתוף הפעולה המצליח בין Square Enix ו-Disney מחזיק עד היום וממשיך להוציא משחקים כל כמה זמן, כאשר האחרון שבהם, Melodies of Memories, הגיע בהשקה גם לקונסולת ה-Switch והפך למשחק הראשון בסדרה על הקונסולה. השבוע, בבום יחסית גדול ואחרי גל שמועות ארוך שנמשך כמה שנים וספקנות לא קטנה בכלל מצד קהילתה השחקנים, סורה הוכרז כדמות החדשה והאחרונה עבור Super Smash Bros. Ultimate, הדמות צפויה לצאת למשחק ב-18 לאוקטובר.

בין הדברים שהוכרזו לכבוד חגיגות ה-20 של הסדרה הפופולרית ניתן למצוא הכרזה על הפרק האחרון של Dark Road, המשחק Unoion X שסיים את שירותיו האינטרנטיים יקבל Theater mode שיאפשר צפיה בכל הסצינות הסינמטיות שמופיעות במשחק, שלל מרצ' חדש וההכרזה הגדולה של הערב, סדרת המשחקים מגיעה ל-Switch! אבל בתור משחקי ענן. אחרי שנים של בקשות חוזרות מצד מעריצים שסדרת המשחקים תגיע לקונסולה הפופולרית של Nintendo, סוף כל סוף מגיעה ההכרזה שהמשחקים מגיעים לקונסולה, אך לא בצורה שלה ייחלו מעריצים רבים, חלקם אף הביעו תמיהה בנוגע להכרזה מאחר ולטענת רבים, ניתן היה לשים את ה-HD Remix של 1.5 ושל 2.5 על ה-Switch ללא צורך בשירות ענן להסטרים את המשחק.

Kingdom Hearts אינם המשחקים הראשונים שמגיעים ל-Switch בגרסאת ענן, בין המשחקים שהגיעו ל-Switch בצורה זאת ניתן למצוא את Control, Hitman 3 ביפן אף ניתן לשחק את Resident Evil 7 בענן ואנחנו עתידים לראות גם גרסא של Dying Light 2 על ה-Switch בגרסאת ענן. בזמן ש-Kingdom Hearts לפחות כך מגיע לקונסולה של Nintendo, קשה לי שלא לחשוב שהדבר מסמן מגמה שלילית שבה נתחיל לראות מפתחות פחות מעוניינות לפתח משחקים לקונסולה של Nintendo, במקום הן יתחילו להביא את המשחקים לשירותי ענן שונים. אבל אולי אלו הן רק החששות שלי, מה אתם חושבים על ההכרזה הזאת? האם אתם מחכים לשחק במשחקים בסטרים על ה-Switch? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י