הרשמה

הכירו את Y4PC- האתר שיגלה לכם הכל על מוצרי הטכנולוגיה שלכם

לא יודעים איך לעשות משהו במכשירים שלכם? זה המקום עבורכם

העולם הטכנולוגי הוא ג'ונגל אבל יש מי שעושה בו סדר

בשבוע שעבר כל השירותים של חברת פייסבוק נפלו למשך כמה שעות והזכירו לנו כמה אנו מחוברים ומשתמשים בטכנולוגיות שונות על בסיס קבוע עבור כל צרכינו. קשה מאוד לדמיין את המציאות שלנו ללא הטלפון והמחשב שלנו לצד כל שאר התוכנות שמקיפות אותנו ועושות את העולם מה שהוא היום. אבל ככל שהזמן מתקדם יוצאים יותר ויותר מוצרים ושירותים חדשים והרבה מאוד פעמים זה קשה עד כדי בלתי אפשרי לעקוב אחרי כל ההתקדמויות הטכנולוגיות. ועם כל התקדמות טכנולוגית שמגיעה ליותר משתמשים מבעבר, עולות יותר ויותר שאלות מצד אותם משתמשים שמחפשים את המקור הטוב ביותר עבור התשובות שהם צריכים. זה יכול להיות משהו שניראה לנו יחסית פשוט כמו איך להפעיל את הפנס באייפון או איך לשלוח תמונות וסירטונים חד פעמיים בוואצפ. בדיוק בשביל שאלות כאלו אנחנו רוצים להכיר לכם את האתר- Y4PC.co.il!

כבר מעל 10 שנים ש-Y4PC הוא אתר שמנגיש בצורה פשוטה ונוחה את כל החדשות בעולם המחשבים והסלולר כשלצד אלו תוכלו למצוא באתר מדריכים לפעולות הפשוטות ביותר בטלפון, במחשב ואפילו בטלוויזיה שלכם. לצד אותם מדריכים, תוכלו למצוא ב-Y4PC סקירות על משחקים ומוצרים שונים כמו מצלמות אקסטרים, טאבלטים ולפטופים. לאחרונה אנחנו עדים בישראל למתקפות פישינג על ידי קישורים מקוצרים מזוייפים שמכילים בהם קוד זדוני. אם אתם כמונו ואתם לא יודעים כיצד אפשר לגלות מה הוא הקישור האמיתי שנמצא מאחוריי אותו קישור מקוצר, תוכלו לקפוץ למדריך שעלה רק לפני מספר ימים ב-Y4PC שיסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא החל ממה הוא קישור מקוצר, כיצד אפשר להפיק קישור כזה, איך הוא ניראה והכי חשוב- לגלות לאיזה אתר אותו קישור מקוצר יפנה אותי.

כמו שציינתי קודם לכן אפשר למצוא ב-Y4PC גם חדשות שונות על עולם המחשבים כמו למשל הסבר המפורט ומקיף שאפשר לקרוא על Intel Evo שנכנס לחיינו ממש לא מזמן. Intel Evo הוא מותג חדש מבית יצרנית השבבים הגדולה והכתבה של Y4PC על המותג החדש תסביר לכם בדיוק מה מחשב עם מדבקת Intel Evo אומר, מה היכולות שלו ומה הוא מציע לכם החל מיכולות הרשת לטעינה והחיבוריות שלא תמיד קל להבין את התקנים שלה ומה כל אחד מהם נותן לכם. בקרוב מאוד יתחילו הלימודים באוניבירסיטאות ובמכללות ואם עדיין אין לכם לפטופ ללימודים אנחנו יותר ממליצים לכם להכנס לכתבה על Intel Evo, סביר להניח שהיא תעזור לכם להבין האם הלפטופ החדש שלכם צריך להשתייך למותג החדש.

אך Y4PC בניהולו של יוסי דמרי הוא לא רק אתר כתוב כשהוא מחזיק גם ערוץ יוטיוב גדול שיוצר מדריכים קצרים ופשוטים, מבצע סקירות למוצרי חומרה, מעדכן על הטרנדים החדשים ביותר בעולמות הסייבר ואבטחת המידע כשהוא מסביר כיצד להימנע ולהתגונן ממתקפות. בשנים האחרונות אנחנו רואים ושומעים הרבה יותר על תחום המטבעות הקריפטוגרפיים או כמו שהם יותר מוכרים כמטבעות דיגיטליים. בערוץ של Y4PC תוכלו לקבל סירטונים על הנושא הזה כולל הסבר על איך לרכוש ביטקוין, מה זה אומר "ארנק חומרה", מה זה ארנק חם ומה ההבדל בינו ובין ארנק קר? בנוסף לתוכן על עולמות המטבעות הדיגיטליים תוכלו לראות בערוץ הסבר על כיצד לבדוק האם קובץ שנשלח אליכם מכיל וירוסים או קוד זדוני, רשמים ראשונים על מכשיר הדגל החדש של סמסונג, ה-Galaxy Z Flip 3. המידע שלנו יקר מאוד ויש לא מעט אנשים שיעשו מאמצים רבים כדי לשים עליו יד אז כמו שכתבנו קודם לכן, בערוך של Y4PC תוכלו לראות הדגמות להונאות שנפוצות עכשיו כמו התחזות לחברת DHL או לחברת החשמל כדי לגנוב לכם את המידע.

אנחנו ממליצים לכם שבמקרה וקיבלתם לינק או קובץ שניראים לכם חשודים ואינכם בטוחים בהם, תכנסו לאתר של Y4PC או לערוץ יוטיוב כדי לבדוק האם זאת הונאה שרצה עכשיו. את כל הכלים שאתם צריכים כולל הסבר על דרכי הבדיקה של אותם קישורים או קבצים יש לכם שם. או שפשוט תכנסו לקבוצת "החברים של Y4PC" בפייסבוק שמונה מעל שלושת אלפים משתמשים, שם תקבלו מענה מהיר ואמין ותוכלו לקבל תשובות לכל השאלות שלכם.

*כתבות ממומנות כאלו עוזרות לנו להמשיך להפעיל את האתר, ולספק לכם את כל התוכן שלנו בחינם לגמרי כל הזמן*