הרשמה

סוף לשמועות: טרילוגיית GTA The Trilogy Definitive Edition הוכרזה

רק איפה GTA 6?

אחרי חרושת שמועות והדלפות, Rockstar הכריזה אתמול סוף כל סוף על מה שכולנו ידענו

מזל טוב ל-Grand Theft Auto III שחוגג יום הולדת 20 מאוחר יותר החודש! המשחק היה המשחק הראשון בתלת ממד בסדרה, דבר שאז היה חדיש מאוד לסדרת המשחקים שעד אותו זמן הוצגה מזווית עילית, ההצלחה הזאת הולידה עוד שני משחקי 3D (לפני מעבר ל-HD) בשם Vice City ו-San Andreas, הטרילוגיה זכתה לאורך השנים לשבחים ועד היום המשחקים נחשבים לקלאסיקות בסדרה. שמועות החלו לרוץ ברשת בשבועות האחרונים שכולן מצביעות על דבר אחד, טרילוגיית ה-3D של סדרת משחקי GTA עומדת לקבל רימאסטרים, אבל עכשיו, גל השמועות מגיע רשמית לקיצו.

סוף כל סוף הוכרז הרימאסטר לטרילוגיית המשחקים התלת ממדיים שתיקרא Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition. המפתחת (Rockstar) הכריזה כי המשחקים יקבלו שידרוגים "מקצה לקצה" שכוללים שיפורים גרפיים (כמובן) ושיפורים במשחקיות לסטנדרטים מודרניים עבור שלושת המשחקים. יחד עם זאת, המשחקים ישמרו את "המראה וההרגשה הקלאסית" וכי הם יוכלו לשתף טיפה יותר על המשחקים בשבועות הקרובים. יחד עם ההגעה של הטרילוגיה, Rockstar תמחק את הגרסאות הקיימות של המשחקים מהחנויות הדיגיטליות השונות בשבוע הבא. בנוסף להכרזה על הרימאסטר לטרילוגיית ה-3D, מצב האונליין של GTA יקבל מספר אירועים שונים שיכולים להתרחש באופן רנדומלי בתוך וליד San Andreas.

האוסף יצא מאוחר יותר השנה לקונסולות ה-PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, Nintendo Switch ולחנות הדיגיטלית של Rockstar במחשב. בנוסף המשחק יגיע ל-iOS ול-Android בחצי הראשון של 2022. מה דעתכם על ההכרזה? חיכיתם לטרילוגיה על קונסולות הדור הבא? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י