הרשמה

הסרט של Demon Slayer הגיע ל-Crunchyroll

בצורה שאני לא ציפיתי לה!

אחרי ההצלחה המסחרית המדהימה של הסרט Demon Slayer: Mugen Train ואחרי מספר הקרנות פה בארץ, הסרט מגיע לשירות של Crunchyroll!

אני חייב להתוודות על משהו קטן: ביום שישי, שמואל הביא לידיעתי את הידיעה כי הסרט של Demon Slayer שיצא לפני שנה לאקרנים ביפן, "Mugen Train", עומד להגיע ביום ראשון (אתמול) לשירות הסטרימינג Crunchyroll. אני, בן אדם סקפטי כתמיד שמכיר את הזמינות של אנימות פה ב-Crunchyroll בארץ, מחליט להיכנס לאתר לבדוק מה מהאנימה זמין בשירות פה בארץ והתוצאה (כמובן) לא הפתיעה אותי במיוחד: הסרט והעונה הראשונה של האנימה לא זמינות פה לשידור בארץ (אבל העונה הראשונה זמינה לצפייה ישירה בשירות של Netflix - ממליץ בחום!). אתמול נזכרתי בשעת ערב יחסית מאוחרת פעם נוספת בידיעה, החלטתי לפתוח את Crunchyroll פעם נוספת והופתעתי מאוד לגלות את מה שהגיע לשירות.

לפני שבועיים נודענו כי Demon Slayer: Kimetsu No Yaiba Mugen Train Arc עתידה להגיע לשירותי הסטרימינג של Crunchy Roll ו-Funimation (כאשר השני לא רלוונטי לישראל, חבל), מדובר בסרט הפופולרי בעיבוד חדש לסדרה כאשר היא תחיל כ-70 סצנות חדשות שלא הוצגו בסרט, מוזיקה חדשה, פתיחים, סגירים ושירי נושא חדשים. הסדרה הזאת תקשר בין Unwavering Resolve Arc ובין Entertainment District Arc שעליה העונה השנייה מבוססת ויחד עם פרק חדש לחלוטין שבו רנגוקו (Rengoku) יוצא למשימה חדשה בדרך ל-Mugen Train. שיר הפתיחה (Akeboshi) והסגירה (Shirogane) יבוצעו פעם נוספת על ידי LiSA שביצעה את שיר הנושא של העונה הראשונה (Gurenge).

עוד ב-Vgames:

אדפטציית האנימה של Kimetsu No Yaiba (או כמו שהיא נקראת באנגלית, Demon Slayer) יצאה באפריל 2019 וזכתה לפופולריות מאסיבית במיוחד, ההצלחה של האנימה הייתה כל כך מוצלחת שבדצמבר של שנה שעברה, הסדרה הכניסה רק ביפן כ-270 מיליארד ין (2.6 מיליארד דולר), זה כולל מכירות של המנגה (שהביאו לחוסרים שלה במקומות רבים), הכנסות מהסרט ומרצ'נדייס. כמו שהזכרתי בפסקה הראשונה, הסרט Mugen Train שמתרחש בין העונה הראשונה לשנייה (שעתידה לצאת בדצמבר הקרוב), יצא באוקטובר שנה שעברה ובזמן שהסרט הגיע לריצה קצרה ברשת Yes Planet, הסרט לא היה זמין לשידור ב-Crunchyroll (או ב-Netflix באותה המידה).

הפרק הראשון של Mugen Train Arc כבר זמין לצפייה בשירות של Crunchyroll, העונה השנייה תגיע ב-5 בדצמבר (אולי היא תהיה זמינה גם פה בארץ? תחזיקו איתי אצבעות!), בינתיים ניתן ליהנות מהסדרה פעם נוספת לפני שהעונה השנייה תעלה! האם אתם ראיתם כבר את הסרט בקולנוע? מחכים לעונה השנייה גם כן בקוצר רוח? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י