הרשמה

"חוזרים לעניינים" - מבט אל המשחקים הגדולים של חודש אוקטובר

חודש חדש מגיע ויחד איתו כמות משחקים חדשים מטורפת! בואו לקרוא מה תוכלו לשחק באוקטובר!

רשימה של 18 משחקים שכוללת משחקי אקשן ויריות, אסטרטגיה, תפקידים, Metroidvania, לחימה ומסיבה. ואני חשבתי שהחודש הקודם היה פסיכי מבחינת משחקים.

אוקי, זוכרים שאמרתי שרשימת המשחקים של חודש ספטמבר הולכת להיות ארוכה? אז אנקדוטה משעשעת: לא הסתכלתי על רשימת המשחקים שמגיעים באוקטובר לפני שרשמתי את המשפט הזה. בעוד שאוקטובר הוא בדרך כלל חודש גדול בזכות הקרבה שלו לתקופת החגים (נובמבר-דצמבר), אני באמת לא ציפיתי לכמות כזאת גדולה של משחקים מעניינים, מגניבים ומשעשעים שצפויים לצאת החודש. הרשימה הבאה כוללת 18 משחקים מכל הסוגים והמינים: משחקי מתח, אקשן, תפקידים, לחימה, VR וספורט - הכל נדחס לחודש אחד. אז מה תוכלו לשחק באוקטובר? בואו נעבור על הרשימה המלאה!

FIFA 22 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

כדורגל! החודש נפתח עם המשחק ששחקנים הולכים לקנות מעכשיו ועד ספטמבר/אוקטובר 2022. FIFA 22 הולך להביא איתו שלל שינויים ושיפורים לפורמט המוכר כשחלק מהשינויים היותר מרגשים הם מצב קריירה טוב יותר, שיפורים למצב ה-Ultimate Team ועל קונסולות הדור הבא שחקנים יוכלו ליהנות מה-פיצ'ר החדש של FIFA 22: אנימציות משופרות בהרבה. המפתחים השנה החליטו לקחת את עבודת האנימציות שלהם לשלב הבא, כשהם לקחו כמה מהשחקנים הכי מוכרים בעולם ונתנו להם לשחק כמה משחקים עם ציוד תפיסת תנועה מלא והם השתמשו בממצאים כדי ליצור אנימציות טובות בהרבה. והאמת - זה מורגש. האם התחרות מהצד של קונאמי התחילה לנשוף בעורפה של EA?

המשחק צפוי לצאת ב-1 באוקטובר.

Alan Wake Remastered - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אחד ממשחקי המתח הטובים בכל הזמנים חוזר למסכי הטלוויזיה והמחשב שלכם עם Alan Wake Remastered. המשחק שהוכרז רשמית על ידי Remedy יגיע לראשונה לקונסולה של פלייסטיישן ושחקני סוני יוכלו לחוות את הסיפור המשוגע של אלן וייק כשהוא מנסה להבין מה פשר האירועים המוזרים שקורים לו ולאישתו באגם קולדרון המסתורי. Alan Wake המקורי נחשב לאחד היהלומים הנסתרים של הדור השביעי של הקונסולות כשהמשחק ל-Xbox 360 אולי לא זכה להצלחה מסחרית, אבל מבקרים לא הפסיקו להלל אותו. הגרסה החדשה תשפר את הגרפיקה של המשחק, תוסיף תמיכה ברזולוציות גבוהות על קונסולות הדור הבא והמחשב ותתן לנו מודל חדש לגיבור הראשי שלנו.

Jett: The Far Shore - PS4, PS5, PC

אני באמת שלא יודע אם המשחק הזה יותר מסקרן או יותר משעמם אותי. זה גם למה הוא ברשימת משחקי החודש, הוא פשוט כל-כך... מסקרן. אני לא מדבר רק על המשחקיות שלו שכוללת עולמות חייזריים נידחים שנצטרך לחקור וקטעי גוף ראשון בהם נדבר עם שאר התושבים בקולוניה ובחללית שלנו, אבל מדבר גם על הסיפור של המשחק, האסתטיקה, הכל מאוד... מוזר. בהתחשב בעובדה שמדובר ביוצרים של Superbrothers: Sword & Sworcery EP, אני לא צריך להיות מופתע, אבל יהיה מעניין לראות מה החברה הקנדית הכינה לנו עם המשחק המשונה הזה.

המשחק צפוי לצאת ב-5 באוקטובר.

Nickelodeon All-Star Brawl - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

אם Smash לא יגיע לקונסולות האחרות ולמחשב האישי, אז לפחות נוכל לשחק בכפילים של המשחק של נינטנדו. אחרי Brawlhalla אנחנו מקבלים עוד אופציה למשחק לחימה/העפה מזירה על הקונסולות השונות והמחשב האישי: Nickelodeon All-Star Brawl. המשחק החדש יפגיש בין גיבורי סדרות שונות של ניקולודיאון בקרבות של עד ארבעה שחקנים בזירה. בין הגיבורים השונים תוכלו למצוא את בובספוג ופטריק מבובספוג, לאונרדו ואפריל אוניל מצבי הנינג'ה, אנג וקורה מסדרת אווטאר, דני פאנטום ועוד. באופן דיי מפתיע, המשחקיות נראית מצוין, כשבאחד הטריילרים אפילו אפשר לראות שהמפתחים החליטו ליישם מנגנון Wavedash במשחק. האם המשחק הולך להפתיע לטובה? בואו נקווה שכן.

המשחק צפוי לצאת ב-5 באוקטובר.

Super Monkey Ball Banana Mania - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, Nintendo Switch

קופים וכדורים. אין הרבה מה לומר בנוגע לרימאסטר של משחקי Super Monkey Ball שמגיע אלינו החודש. המשחק החדש יכיל את כל 300 השלבים של Super Monkey Ball Deluxe, האוסף של שני המשחקים הראשונים בסדרה, ויכיל שיפורים שונים כמו רמת קושי סבירה יותר, מודים מיוחדים שיאתגרו שחקנים מנוסים ודמויות חדשות שיכנסו לכדורים במקום הקופים האהובים. בין הדמויות האורחות תוכלו למצוא את סוניק וטיילז, ביט מ-Jet Set Radio ומורגנה מ-Persona 5, כי זה ידוע ש-Persona 5 הוא הסקיירים החדש, בכך שהוא מופיע בכל מקום שהוא רק יכול בו.

המשחק צפוי לצאת ב-5 באוקטובר.

Far Cry 6 - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

סדרת משחקי היריות/עולם פתוח של Ubisoft חוזרת לחיינו עם המשחק הבא בסדרת משחקי Far Cry. המשחק המרכזי השישי בסדרה ייקח אותנו לאי יארה כשהיריב המרכזי שלנו יהיה אנטון קאסטיו - השליט האכזר של האי. את קאסטיו ישחק ג'יאנקרלו אספוסיטו: השחקן שמוכר לכולנו כגאס מ-Breaking Bad הולך לרדוף את הדמות הראשית שלנו כשהיא תצטרף ללוחמי הגרילה שמנסים לכבוש ולשחרר את האי משליטתו של אנטון. לחברנו פול מאנגליה יצא לשחק כמה שעות במשחק והוא ממש נהנה מהדגש שהמשחק שם על המשחקיות של Far Cry 6 וחופש הפעולה של השחקן ופחות על הסיפור, מוזמנים לקרוא את הרשמים הראשוניים שלו כאן בקישור.

המשחק צפוי לצאת ב-7 באוקטובר.

Metroid Dread - Nintendo Switch

רשימה של 18 משחקים גדולים וזה המשחק שאני הכי מחכה לו החודש. בפער היסטרי. חיכיתי כל-כך הרבה זמן למשחק Metroid חדש על קונסולה ביתית ולקבל אחד ועוד משחק דו-ממדי חדש? תענוג צרוף. המשחק החדש יהיה המשך ישיר ל-Metroid Fusion המצוין מ-2002 שהגיע ל-GBA. המשחק החדש יביא לנו אויבים חדשים ומאיימים כיאה לתמה שביסס Fusion ויכיל את השיפורים והתוספות שהציג לנו הרימייק ל-Metroid 2 שהגיע ל-3DS. בכל טריילר שעובר המשחק נראה לי יותר ויותר טוב ואני באמת לא יכול לחכות לנסות אותו על ה-Switch. אני באמת מקווה ש-Metroid Dread יהיה ראוי לשמו וייתן לנו משחק Metroidvania מצוין עם מפה נהדרת, נשקים נהדרים, בוסים גרנדיוזים ויכולות מעולות. כבר ציינתי שאני לא יכול לחכות למשחק הזה?

המשחק צפוי לצאת ב-8 באוקטובר.

Back 4 Blood - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

Left 4 Dead חוזר לחיינו כ-Back 4 Blood. המשחק החדש של Turtle Rock Studios מתיימר להחזיר לנו את החוויה של ליפול למפה ולהילחם על החיים שלנו מול גדודים של זומבים. המשחק כולל סיפור שאפשר לשחק לבד עם בוטים או עם עוד שלושה חברים. מתקופת הבטא ששיחקתי המשחק כבר היה אפשר לראות שבעוד שהמשחקיות עצמה הייתה טובה, המשחק היה צריך שיפורים בהמון מקומות, בעיקר ברמת עיצוב המפות והמשימות. האם המפתחים הספיקו לפתור את הבעיות הללו וליצור משחק שהוא פחות משחק מולטיפלייר גנרי ויותר כיף משוגע עם חברים? מניח שנראה בקרוב.

המשחק צפוי לצאת ב-12 באוקטובר.

Crysis Remastered Trilogy - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC, NIntendo Switch

אנחנו מקווים שהמחשבים שלכם מוכנים: Crysis Remastered Trilogy מגיע לקונסולות ולמחשב האישי החודש והוא מוכן לקרוע את המחשבים והקונסולות שלכם. Crysis Remastered Trilogy כשמו כן הוא, יכיל את שלושת המשחקים המרכזיים בסדרת Crysis, כולם עם גרפיקה משופרת, תמיכה ברזולוציות גבוהות (עד 8K משום מה) וב-Ray Tracing. כמו עם המשחק הראשון בסדרה, גם הטרילוגיה הזו מגיעה לקונסולת ה-Nintendo Switch, כך שכן - It can run Crysis (ב-30 פריימים לשנייה וגרפיקה שמזכירה יותר את ה-PS3 וה-Xbox 360, אבל עדיין).

המשחק צפוי לצאת ב-15 באוקטובר.

Demon Slayer: The Hinokami Chronicles - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

אתם אוהבים משחקים כמו Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm, KILL la KILL-IF ו-Jump Force? אז Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba יעניין אתכם. משחק ה-Anime Fighting החדש של CyberConnect2 ייתן לכם לבחור מסגל של 18 דמויות אהובות מהסדרה, ליצור את הקבוצה המועדפת עליכם ולהתחיל להילחם עם חברים או נגד המחשב. למשחק יהיה גם מצב סיפור שיכלול אלמנטים של חקר מפה וסצנות סינמטיות שונות. זה אובייסלי משחק לחובבי האנימה וככזה הוא נראה מרהיב. המשחק הזה גם נותן ליותר אנשים לראות את הסגנון האמנותי המקסים של Demon Slayer שזה מעולה בעיניי.

המשחק צפוי לצאת ב-15 באוקטובר.

Disciples: Liberation - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

במהלך שאני יכול רק להגדיר כ-"תחיית מתים של ממש", סדרת משחקיי Disciples חוזרת לחיינו עם משחק חדש. הסדרה שנחשבה לעיתים רבות לסוג של כפיל של Heroes שמה דגש על בניית צבא קטן וקרבות הצליחה לשמור על ייחודיות בזכות מנגנון הקרבות שלה שהיה הרבה יותר מבוסס תורות מאשר מפה משובצת שהיה צריך להציב את החיילים בה באופן טקטי. Disciples: Liberation פשוט מוותר על כל זה לטובת המשחקיות המוכרת מ-King's Bounty ו-Heroes of Might and Magic (ו-Disciples 3), כשהוא משלב גם אלמנטים של חקר המפה וסיפור יותר מהודק מהמשחקים הקודמים. האם החזרה לחיים של Disciples תהייה שווה את זה? נצטרך לחכות ולראות.

המשחק צפוי לצאת ב-21 באוקטובר.

Resident Evil 4 VR - Oculus Quest 2

תראו מי מגיע בהפתעה מוחלטת! אחד ממשחקי האימה הכי טובים ומשפיעים בהיסטוריית הגיימינג מגיע בגרסת VR חדשה החודש. המשחק שפותח על מנוע Unreal Engine 4 עושה את השינויים ההכרחיים כדי לעבוד בתצורה של VR ברמת השליטה והתפריטים, אבל רוב קטעי הסיפור והסצנות הסינמטיות יישארו נאמנים למקור. הטריילר שנחשף למשחק נראה באמת אימתי, כשהאויבים השונים והבוסים השונים נראים פשוט נהדר ברזולוציה החדשה ובסגנון המשחק החדש. אני רק מקווה שהלב שלי יעמוד בכל מה שהולך לקרות בגרסה הזו.

המשחק צפוי לצאת ב-21 באוקטובר.

The Dark Pictures Anthology: House of Ashes - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

המשחק הבא בסדרת משחקי האימה של Supermassive Games מגיע אלינו החודש. House of Ashes ייקח אותנו הפעם לעיראק כשנשלוט ב-5 דמויות שונות שתקועות במקדש מוסופוטמי בזמן המלחמה בעיראק ב-2003. המשחק יציג שינויים שונים מהמשחקים הקודמים, בפרט שליטה יותר טובה וחופשית במצלמה, פנס שיהיה לכל דמות ורמות קושי שונות. מצבי המולטיפלייר שהיו קיימים גם במשחקים הקודמים מגיעים גם למשחק הזה. אימה על-טבעית תמיד באה בטוב במשחקי וידאו, בואו נקווה שזה יהיה המצב הזה גם פה.

המשחק צפוי לצאת ב-22 באוקטובר.

Guardians of the Galaxy - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

תמיד אמרו לי שאם אין לך משהו טוב לומר, אל תגיד כלום. במקרה הזה אני חייב לומר משהו, אז אני אשתדל להיות כמה שיותר נחמד: Guardians of the Galaxy הוא המשחק החדש של Eidos-Montreal שאני מניח שתנסה לכפר על הבינוניות שהיא Marvel's Avengers. משחק האקשן/ההרפתקה החדש מבית Square Enix הולך להיות משחק שחקן יחיד, בו נשלוט בעיקר במנהיג החבורה, Star Lord, כשנוכל לתת הוראות לשאר חברי הצוות. מבחינת הסיפור והסצנות הסינמטיות המשחק נראה סבבה לגמרי, אבל אני חייב לומר שמבחינת המשחקיות - המצב לא נראה מזהיר במיוחד כשהמשחק נראה הרבה יותר מבולגן מאשר כיף כאוטי. בואו נקווה שאני טועה.

המשחק צפוי לצאת ב-26 באוקטובר.

Solar Ash - PS4, PS5, PC

המשחק החדש של Heart Machine יוצא החודש, וגם אם לא הייתם אומרים לי שהמשחק התחיל כהמשך ל-Hyper Light Drifter, הסגנון האמנותי של המשחק לחלוטין מסגיר אותו. משחק האקשן/הרפתקה החדש ישים דגש על מומנטום ותנועה ופחות על הקרבות עצמם, ומהטריילר זה בהחלט נראה כאילו הגיבורה שלנו Rei תעדיף להתחמק באלגנטיות מהמכשולים שלה מאשר לתקוף אותם ראש בקיר. המשחק החדש נראה מלא בסטייל ובאופי ויהיה מעניין לראות האם הוא יצליח כמו המשחק הקודם של החברה.

המשחק צפוי לצאת ב-26 באוקטובר.

Age of Empires IV - PC

שחקני אסטרטגיה התפקדו! Age of Empires חוזר לחיינו עם המשחק הרביעי בסדרה וכן, זאת אחת הפעמים הבודדות שהמשחק הוא אקסקלוסיבי למחשב האישי (בואו נגיד את האמת אין דרך לשחק משחקי אסטרטגיה שהיא לא עכבר ומקלדת). המשחק החדש יכלול שמונה ציביליזציות שונות הכוללות בין היתר את האנגלים, הסינים והמונגולים כשהמשחקיות היא פשוט המשך ישיר ומלוטש יותר של Age of Empires II. המשחק החדש גם יכלול מצב שחקן יחיד נרחב שיספר את מסעות הכיבושים והקרבות של הדוכס מנורמנדי, שבהמשך נקרא גם וויליאם הכובש. האם המשחק החדש יכבוש גם אותנו? בואו נקווה שכן.

המשחק צפוי לצאת ב-28 באוקטובר.

Riders Republic - PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC

בצעד שכמעט ולא קורה בשנים האחרונות, Ubisoft מביאה לנו לא אחד, אלא שני משחקים חדשים באותו החודש! אם Far Cry 6 שם אתכם בעולם פתוח בו אתם צריכים להילחם כדי לשרוד, Riders Republic הוא הרבה יותר צ'יל מזה. המשחק החדש של החברה הצרפתית הוא משחק ספורט אתגרי כשהדגש העיקרי בו הוא חופש הפעולה של השחקן. שחקנים יוכלו להתחרות באחת משש תחרויות ספורט שונות שנעות מספורט מוטורי עם אופנועים, לסנואובורדינג לדאייה ותעופה באוויר. בנוסף, תוכלו להצטרף לחבריכם ופשוט לטוס או לרכב ברחבי המפה הבאמת ענקית של המשחק. המשחק כולל הרבה משימות מיוחדות, אתגרים שבועיים ותוכן שימשיך ויגיע למשחק. תוסיפו לכך תקופת בטא דיי מוצלחת, ויש לנו כאן סיכוי למשחק ספורט אתגרי נהדר מבית Ubisoft. רק אל תהרסו את זה.

המשחק צפוי לצאת ב-28 באוקטובר.

Mario Party Superstars - Nintendo Switch

ואנחנו נסיים עם המשחק שנינטנדו הייתה צריכה להוציא ב-2018 במקום Super Mario Party. משחק המסיבות החדש של החברה היפנית נראה הרבה יותר טוב מהמשחק המקורי שקיבלנו ל-Switch, כש-Mario Party Superstars מביא לוחות אהובים מהמשחקים ל-N64 יחד עם שילוב בין מיני-משחקים חדשים וישנים כדי ליצור את חוויית ה-Mario Party המושלמת. ממה שהספקנו לראות בטריילרים, זה נראה שהמשחק החדש הולך לעשות המון דברים נכון, כשהלוחות שנבחרו למשחק מלאים בטוויסטים ואפשרויות להפוך את התוצאה על פיה. יהיה מעניין, זה בטוח.

המשחק צפוי לצאת ב-29 באוקטובר.

ואם כל זה לא הספיק לכם, הנה עוד כמה משחקים שכדאי לכם לשים לב אליהם החודש:

  • המשחק Tetris Effect סוף סוף מגיע ל-Switch. זה יקרה ב-8 באוקטובר.
  • גרסת ה-Switch ל-Disco Elysium: The Final Cut נוחתת בחנות הדיגיטלית של החברה ב-12 באוקטובר.
  • חשבתם שסיימנו עם גרסאות לקונסולה של נינטנדו? Dying Light: Platinum Edition מגיע לקונסולה ב-19 באוקטובר.
  • משחק האימה Fatal Frame: Maiden of Black Water יגיע לכל הקונסולות ב-28 באוקטובר.
  • המשחק המסקרן Voice of Cards: The Isle Dragon Roars יגיע ל-Switch, PS4 וה-PC ב-28 באוקטובר.

אוקי, זהו - סיימנו עם אוקטובר. עכשיו אפשר לחזור ולעבוד על הביקורות והכתבות של החודש. עם כל העבודה הזו שכחתי שאנחנו מתקרבים לסוף השנה, ואתם יודעים מה זה אומר: כתבות סוף השנה של Vgames! כמובן שזה עוד מוקדם לדבר על כתבות כמו פסקולי השנה וכמובן - משחקי השנה של Vgames, אבל אני כבר מכין אתכם מעכשיו. נתראה במשחקי נובמבר!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י