הרשמה

לא עוצרת: Ubisoft מתכננת עוד אירוע Ubisoft Forward

ליובי יש עוד הרבה מה להראות לנו

אמא תמיד אומרת - כל המרבה הרי זה משובח

כן אתם לא טועים וקראתם נכון, Ubisoft מתכננת עוד אירוע משחקים שימשיך את הקו שהתחילה אתמול עם אירוע ה-Ubisoft Forward. יכול שפספסתם את זה אבל אתמול כמה רגעים לפני ההצגה של Far Cry 6 קיבלנו הודעה קצרה ממנכ"ל יוביסופט- יבס גילמוט (Yves Guillemot) שאמר: "עוד לא הראנו לכם את הכל. ובפועל יש לנו עוד דברים בדרך, לכן יהיה לכם עוד Ubisoft Forward שיחשוף אפילו יותר על המשחקים הבאים שלנו." אז כמו שגילמוט אמר, לחברה יש עוד משחקים שהיא לא הספיקה להראות לנו אתמול והם יוצגו באירוע עתידי.

אז למה אנחנו יכולים לצפות מ-Ubisoft Forward 2 או איך שהם יחליטו לקרוא לאירוע הבא? אין לנו מידע קונקרטי אבל אנחנו מקווים שנקבל הצצה ופרטים חדשים על המשחקים שלא ראינו כבר הרבה זמן אך אנחנו יודעים שהם נמצאים בפיתוח. בין המשחקים האלה נמצא את Beyond Good & Evil 2, משחק היריות Rainbow Six Quarantine, המשחק הצבעוני Gods & Monsters, משחק הכדור יד העתידי והמעניין Roller Champions וכמובן Skull & Bones המסקרן מאוד. נשאלת השאלה, אם אנחנו יודעים שהמשחקים נמצאים בפיתוח למה לא ראינו אותם אתמול? התשובה לזה היא שכניראה יוביסופט בחרה להתמקד אתמול רק במשחקים שצפויים לצאת בחצי שנה הקרובה כשהיא שומרת לאירוע הבא שלה את הצגת המשחקים שצריכים עוד זמן פיתוח ארוך ויצאו רק עוד יחסית הרבה זמן. 

לא נאמר לנו מתי האירוע הבא יערך ובדיוק מה יוצג בו אך למרות הסיכוי הקטן שקיים אנחנו מעל לכל מקווים לקבל בו הכרזה או טיזר עבור משחק חדש בסדרת Splinter Cell. אנחנו נסתפק גם רק במסך שחור עם 3 נקודות ירוקות זוהרות שיסגור את האירוע.
מה אתם חושבים על התוכניות של Ubisoft? מה תרצו לראות ממנה בעתיד? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:25 14.07.2020 | kakashihatake6th kakashihatake6th

    אני לא יכול להסתכל על החשיפה של far Cary 6 בלי לחשוב על גאס פרינג בשובר שורות

  2. 2

       | פורסם ע"י