הרשמה

סיכום אירוע Ubisoft Forward

האירוע המצופה של Ubisoft נגמר, מה היה לנו?

אחרי שלל הדלפות שונות בשבוע האחרון, האם Ubisoft הצליחו להפתיע אותנו?

שבוע לא קל במיוחד עבר על Ubisoft, בין אם מדובר בדליפת חצי שעה של משחקיות מתוך Assassin's Creed: Valhalla, תאריך השחרור של המשחק, דליפה של פרטים מתוך Far Cry 6, ביניהם עלילה, תאריך שחרור וזהותו של האויב הראשי של המשחק, או הפיטורים של לא מעט אנשי מפתח בחברה בעקבות סקנדלים שונים. אבל היום יום ראשון, שבוע חדש, מזל חדש, הפתעות שהיו אמורות להחשף היום כבר בחוץ, אבל האם Ubisoft שמרה את שלה האסים קרוב עוד יותר ללב?

Watch Dogs: Legion

Ubisoft בחרה לפתוח את ההצגה של האירוע עם סרט CGI קצר אשר מושפע מהעולם והסיפור של Watch Dogs: Legion, הסרט רווי באקשן, הוא צבעוני מאוד ומרשים במיוחד, התחלה חזקה מאוד להצגה מהנה במיוחד.

לאחר הסרט CGI אנחנו עושים מעבר להצגה של גיימפליי מהמשחק, אנחנו מקבלים פחות או יותר את אותם הפרטים שידועים לנו כבר מ-E3 של שנה שעברה, אבל אנחנו גם מקבלים הצצה קצת יותר רחבה ל"דמויות אפשריות" שיופיעו בתור NPC בעולם שנוכל לגייס ולשחק איתן, אם מעניין אתכם לקרוא עוד על המשחקיות של WD: Legion, העלנו ממש לא מזמן רשמים ראשונים מהמשחק. בנוסף, המשחק סוף כל סוף מקבל תאריך יציאה ויגיע אלינו ב-29 לאוקטובר של השנה.

Brawlhalla

משחק הקרב החינמי, Brawlhalla, אשר מושפע לא מעט מ-Super Smash Bros, עומד להגיע למובייל. הטריילר החדש מדגיש את הקסטומיזציה של השליטה במשחק בטלפון ובנוסף יהיה ניתן לשחק ב-Cross Play עם שחקנים בפלטפורמות אחרות, המשחק יצא ב-6 לאוגוסט וניתן כבר עכשיו לבצע הרשמה מוקדמת אליו שתקנה לכם סקין בחינם.

Might & Magic: Era Of Chaos

משחק המובייל Might & Magic: Era of Chaos חוגג כבר 7 חודשים בטריילר שמציג שלל ביקורות מהחנויות ה-Google PlayStore וה-AppStore, יחד עם הזמנה להוריד ולהצטרף לקהילת השחקנים שלו.

Tom Clancy's Elite Squad

משחק נוסף שהוכרז עוד ב-E3 2019, הוא Elite Squad אשר הינו משחק ספין אוף בסדרת משחקי Tom Clancy. לאורך הטריילר ניתן לראות דמויות מתוך משחקים שונים כמו Rainbow Six: Siege או Splinter Cell ועוד, כשהמשחק מקבל תאריך יציאה ל-27 לאוגוסט.

בשלב הזה קיבלנו גם סירטון קצר שנועד להודות לקהילה של Rainbow Six Siege שמלאו לו 5 שנים, הסרטון הכיל הומאז' קצר של הסטרימרים המוכרים בקהילה יחד עם סרטוני גיימפליי קצרים ומאחורי הקלעים של הצוות המפתח.

Hyper Scape

כותר ה-Battle Royale החדש של Ubisoft בהצגה ראשונה אחרי ה-Beta הסגורה שהתרחשה לפני כשבוע והיתה פופלרית מאוד. ניתן כבר לראות את העולם הצבעוני של המשחק בטריילר סינמטי מעולה כשלאחר מכן  קיבלנו גם ראיון עם אחת האנימטוריות של המשחק.

בנוסף, המשחק זמין כבר עכשיו ב-Beta פתוחה!

Assassin's Creed: Valhalla

אוקי, עכשיו אנחנו נכנסים לאחד החלקים שאנשים כנראה ציפו לו בכליון עיניים, ההצגה של המשחק החדש בסדרת Assassin's Creed מתחיל בראיון קצר עם פיל ספנסר [Phil Spencer (האבא של Xbox)] שמדבר מעט על איך שהמשחק ירוץ על ה-Xbox Series X. לאחר מכן קיבלנו גם ראיון עם ג'וליאן לפריאר (Julien Laferriere), אחד מהמפיקים של המשחק בסטודיו שבמונטריאל.

לאחר הראיונות קיבלנו טריילר משחקיות שצולם בתוך מנוע המשחק, הטריילר מציג בעיקר את עולם המשחק היפיפה ומערכת הקרבות.

Far Cry 6

אחרי הודעה קצרה מהמנכ"ל של Ubisoft שמבטיח כי יש למפיצה עוד הרבה מה להראות, מתחילה ההצגה הקצרה של אחד המשחקים המצופים לאורך הסופ"ש האחרון, Far Cry 6. לאחר טריילר אומנותי קצר אנחנו מקבלים סרטון CGI שמציג את הדמויות של אנטון ושל דיאגו אשר מראים לנו את המצב הרעוע של האומה שהם עומדים בראשה.

ופה נגמר לו אירוע Ubisoft Forward, בשלב הזה של מופע הסיכום אנחנו מקבלים הצצה נוספת וארוכה יותר ל-Assassin's Creed: Valhalla.

אז האם התצוגה היום של Ubisoft הצליחה להפתיע אותנו? התשובה הקצרה היא לא, לצערינו רוב ההפתעות של Ubisoft כבר דלפו מוקדם יותר, ובזמן שהתצוגה עצמה היתה מרשימה, אפקט ה"וואו" לא עבד. הדברים שהכי ציפינו להם כבר היו ידועים מראש וההכרזות הקטנות יותר סלדו לעומת מה שיכל להיות הצגה מרשימה במיוחד.

בשלב הזה, נותר לנו לחכות ולראות מה עוד יוכרז לאורך הקיץ בידי המפיצה? האם צפיתם באירוע? האם אתם מחכים לאירועים נוספים מ-Ubisoft לקיץ הקרוב? בואו לשתף איתנו את התחושות שלכם בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י