הרשמה

צפו בחצי שעה של גיימפלי מתוך Assassin's Creed Valhalla

גם הפעם ההפתעה של Ubisoft דלפה לרשת

זוכרים מה אמא תמיד אומרת? אין שום דבר סודי באינטרנט

כידוע לנו, ביום ראשון הבא (ה-12 ביולי) Ubisoft מתכננת לקיים את אירוע המשחקים שלה: ה-Ubisoft Forward, שיהווה תחליף למסיבת העיתונאים של E3. מלבד טיזר קצר לאירוע לא קיבלנו הרבה פרטים עליו אבל היה לנו ברור שאנחנו הולכים לקבל באירוע טעימה מהמשחק הגדול ביותר של המפתחת לשנה הקרובה- Assassin's Creed: Valhalla. היום אנחנו מקבלים הצצה מעמיקה למשחק באורך של 30 דקות גיימפליי שדלפו לרשת ושככל הנראה כמו ש-Ubisoft אוהבים לעשות באירועים ומסיבות העיתונאים שלהם, הגיימפלי היה צפוי להיות ההפתעה הגדולה שסוגרת את אירוע Ubisoft Forward. 

הגיימפליי הועלה בהתחלה ליוטיוב אך הוא נמחק משם מהר מאוד, למרות זאת כמו כל דבר באינטרנט שום דבר לא נמחק לגמרי. אם אתם רוצים לראות את הגיימפליי קפצו לשירשור Reddit שבו יש קישורים לאתרים שבהם אפשר עדיין לראות את הגיימפליי, נציין שאיכות הסרטון אינה מדהימה אך ככה זה לרוב בהדלפות. הסרטון עוקב בהתחלה אחרי קרב עם קבוצת זאבים כשלאחר מכן Eivor נשלחת עם צבא של עוד ויקינגים למשימה של כיבוש טירה, כשההגעה אליה נעשת באמצעות סירות שחוטפות אש רבה עד ההגעה אל החוף ותחילתו של הקרב. הגיימפליי נותן לנו גם הצצה למצב מצלמה הסינמטי שיש במשחק בדומה למשחקי Rockstar, מבט אל מערכת הקרבות והלחימה ועוד.

לאורך כל הטריילר כתוב בבירור WORK IN PROGRESS אך למרות זאת הגיימפליי נראה מרשים מאוד עם דמויות NPC שאפשר לראות ברקע כשיש להן שגרת חיים עצמאית, מערכת הקרבות ורכיבת הסוסים ניאה באיכות גבוהה ולדעתנו צריכה עוד כמה פינישים כדי להיות מושלמת. המון אנשים ואנחנו איתם רצו לקבל סרטון גיימפליי "אמיתי" אחרי האכזבה מצד המשחק באירוע Insid Xbox ו- 30 דקות של גיימפליי זה בדיוק מה שרצינו. הסרטון מלא בפרטים שונים ואם אתם מחכים למשחק אנו ממליצים לצפות בו, אפילו כמה פעמים כדי לשים לב לכל הפרטים או לחכות עוד קצת לסרטון באיכות המקסימלית ש-Ubisoft תפרסם בקרוב.

נכון לעכשיו אין לנו תאריך השקה מדוייק עבור Assassin's Creed: Valhalla אך הוא צפוי לצאת בתקופת החגים עבור קונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב.
האם צפיתם בגיימפליי? אם כן מה חשבתם עליו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י