הרשמה

אילו משחקים בחינם יקבלו מנויי שירות ה-Xbox Game Pass החודש?

כרגיל מיקרוסופט מזכירה לנו ששווה להיות מנוי ל-Xbox Games Pass

שמות גדולים כמו Halo, Yakuza ו-Mount& Blade מצטרפים לספרייה שלא מפסיקה להתרחב

Microsoft מפנקת את משתמשי שירות ה-Xbox Games Pass עם ערימה נוספת של משחקים חדשים אשר יצטרפו ל-Fallout 76 ,Soulcalibur 6, ו-Halo 3 למחשב האישי אותם קיבלנו בתחילת חודש יולי.

ב-16 ביולי, כותר היצירה הדו-מימדי Forager ינחת בשירות עבור המחשב האישי וה-Xbox One, לצד משחק המלחמה Mount & Blade: Warband שיגיע רק ל-Xbox. מאוחר יותר החודש, ב-23, Carrion- כותר האימה/אקשן של Devolver בו אתם מגלמים מפלצת רצחנית וצמאת דם יושק ויגיע לשירות. Carrion יגיע לקונסולה ולמחשב, בעוד ששותפו שמצטרף אליו באותו יום, Golf With Your Friends, יגיע רק למחשב האישי. 

אחרי אלו, ב-28 ביולי, כותר הבניה/חקירה הקו-אופרטיבי Grounded של המפתחת Obsidian, יהיה זמין למחשב ולקונסולה. במשחק זה אתם מגלמים ילדים שהתכווצו ומוצאים את עצמם נאלצים לשרוד בגינה, מוקפים בעשב גבוה ונמלים תוקפניות. תוכלו לחקור מערות תת-קרקעיות ושלוליות שירגישו כאילו הן בעומק האוקיינוס האטלנטי, ועם הציוד הנכון תוכלו לבנות לעצמכם בסיס לו תקראו בית לצד שריונות, נשקים וכלים אחרים שיעזרו לכם להבין איך תוכלו לחזור הביתה. לבסוף, ב-30 ביולי נקבל שלושה משחקים שיחתמו את החודש: Yakuza Kiwami 2, Nowhere Prophet ו-The Touryst, כולם יגיעו עבור גרסאות המחשב האישי וה-Xbox One.

אבל כמובן שאי אפשר רק לקבל משחקים חדשים בחינם, צריך גם להיפרד מכמה. ב-31 ביולי שירות ה-Xbox Game Pass יפרד מ-Ashes Cricket, Rime ו-The Banner Saga 3. שימו לב, כל עוד הורדתם משחק לקונסולה או למחשב, הוא לא יעלמו מספריית המשחקים שלכם כאשר יעזוב את השירות! כך שאם עדיין לא הורדתם אחד מהם, אנחנו ממליצים לעשות זאת.

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י