הרשמה

הוכרז תאריך תחילת הבטא של Marvel's Avengers

למה להסתפק בתאריך אחד אם אפשר להסתפק בשלושה?

שחקני ה-PS4 יהנו מגישה מוקדמת

Crystal Dynamics הכריזה על לא אחד, לא שניים, אלא שלושה תאריכים שונים בהם שחקנים יוכלו להתנסות בגרסאת הבטא של הכותר המצופה הבא שלהם - Marvel's Avengers.

התאריך הראשון הוא ה-7 באוגוסט, והוא יהיה בלעדי לשחקני ה-Playstation 4 אשר ביצעו הזמנה מוקדמת למשחק. שבוע לאחר מכן, ב-14 באוגוסט, הבטא תיפתח לכל שחקני ה-PS4 לצד כל מי שביצע הזמנה מוקדמת לפלטפורמות ה-Xbox One והמחשב האישי. לבסוף, ב-21 באוגוסט, הבטא תיפתח לכל שחקני הקונסולות והמחשב בלי הבדלי דת, גזע או הזמנות מוקדמות. 

כדי להראות מה יהיה צפוי לנו בגרסאת הבטא, Crystal Dynamics תארח פרק חדש של סדרת ה-War Table, סרטוני לייב-סטרים שיספקו מידע חדש על המשחק עד להשקתו. הסרטון הראשון נחשף לפני מספר שבועות, וכעת יש תאריך גם לפרק השני, ה-29 ביולי. שון אסקאיג (Shaun Escayg) סיפר בראיון ל-IGN כי שחקנים יכולים לצפות לטעימה מכל מה שהמשחק המלא יספק: תוכן לשחקן יחיד, Co-Op ו-משימות War Zone לצד משימות בשם Drop Zone, עליהן נקבל יותר מידע במהלך הסטרים בעוד שבועיים. חשוב לציין כי כל השלל שתרוויחו יישמר אך ורק לגרסאת הבטא של המשחק, מה שאומר שכאשר תשחקו ב-Marvel's Avengers לאחר שיושק באופן מלא, ההתקדמות שצברתם לא תישמר. 

אם תשאלו אותנו, מדובר בבחירת תאריך די משונה. הבטא תיפתח ותיסגר לכולם ב-21 באוגוסט, והמשחק צפוי לצאת כמעט שבועיים לאחר מכן, ב-4 בספטמבר. בדרך כלל חברות משיקות גרסאת בטא למשחק כדי לקבל חוות דעת, הצעות לייעול או חשיפה של באגים, אבל במצב הזה ל-Crystal Dynamics לא יהיה מספיק זמן לאסוף נתונים ולפעול לפיהם. זה מוביל אותנו לחשוב שהסטודיו בונה על הבטא בכדי לייצר כמה שיותר הייפ לקראת השקת המשחק ולמשוך כמה שיותר אנשים. האם זה יצליח? נחיה ונראה. 

Marvel's Avengers צפוי לצאת ב-4 בספטמבר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי. בעלי המשחק על קונסולות הדור הנוכחי יקבלו שידרוג בחינם לפלטפורמות ה-PS5 וה-Xbox Series X. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י