הרשמה

המדבב של קרייטוס ידבב את הפנתר השחור ב-Marvel's Avengers

קרייטוס מגיע לווקנדה

Oh Boy!

נראה כאילו Square Enix ממשיכה לגייס תותחים כבדים בכדיי לנסות להציל את המשחק Marvel's Avengers שזכה לביקורות שליליות רבות מצד מבקרים ושחקנים. משחק הלייב סרביס מגייס לשורותיו לא אחר מאשר כריסטופר ג'אדג' (Christopher Judge), שחקן הקול האייקוני של קרייטוס (Kratos) בסדרת המשחקים המוצלחת God of War, לדבב את המלך טצ'אלה (T'Challa), הפנתר השחור (Black Panther) בהרחבה החינמית War for Wakanda שתצא באוגוסט הקרוב.

בראיון עם מגזין EW השחקן סיפר כי היסס בהתחלה לדבב את הדמות האייקונית לאחר מותו הטראגי של צ'דוויק בוסמן (Chadwick Boseman), שגילם את הדמות בסרטי מארבל ונפטר בשנה האחרונה ממחלה סופנית. אך לאחר שכנוע מהמשפחה וחברים שאיימו לנשלו על פי ג'אדג', הוא החליט לקחת את התפקיד. הראיון חשף כי המלך טצ'אלה בוגר ומנוסה יותר מהגרסא הקולנועית של מארבל, ובטוח בתפקידו כמלך וכפנתר השחור.

ג'אדג' מצטרף לקאסט של שחקני קול מרשימים שמדבבים במשחק כמו נולאן נורת' (Nolan North) כאיירון מן (Iron Man), טרוי בייקר (Troy Baker) בתפקיד ברוס בנר (Bruce Banner), לורה ביילי (Laura Bailey) כאלמנה השחורה (Black Widow), וג'ף שיין (Jeff Schine) כקפטן אמריקה (Captain America). עם זאת, גם המדבבים המוכשרים בתעשייה לא הצליחו להעלות את קרנו של המשחק.

Marvel's Avengers Black Panther August Release Teased - Siliconera

ההרחבה War for Wakanda היא ההרחבה החינמית החדשה שתגיע באוגוסט הקרוב למשחק, ותביא את זמן הריצה של המשחק ל-25 שעות ב-Story Mode סה"כ, כולל משחק הבסיס, וההרחבות של קייט בישופ (Kate Bishop) והוקאיי (Hawkeye). הראיון גם רמז כי העלילה של המשחק והדמות של הפנתר השחור תאתגר את התפיסה של חובבי הקומיקס וסרטי מארבל על הדמות של הפנתר השחור ועל ווקנדה עצמה ותעניק עלילה ייחודית.

אנחנו רואים נסיונות רבים של המפתחים להחיות מחדש את ההתעניינות במשחק שכוללות הוספות ועדכונים, כמו היכולת של שחקנים לבחור באותה דמות בקבוצה. האם ההרחבה החדשה תגרום לכם לחזור למשחק מחדש? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י