הרשמה

רשמי: ג'יין פוסטר היא הדמות הבאה שתצטרף ל-Marvel's Avengers

אי אפשר להגיד שאין להם תזמון טוב

ואל תצפו שהיא תהיה העתק מדויק של ת'ור

נראה ש-Square Enix פשוט לא מוכנה לוותר על Marvel's Avengers, וכעת אנחנו יודעים מי תהיה הדמות הבאה שצפויה להצטרף לשורת הגיבורים הזמינים למשחק. אז אחרי מסעות בזמן עם הוקאיי וקייט בישופ, אחרי מלחמה בווקנדה עם הפנתר השחור ואחרי שסוף סוף זכינו לשחק עם ספיידרמן, הגיבורה החדשה תהיה לא אחר מאשר ג'יין פוסטר, The Mighty Thor.

בהכרזה שמתיישרת באופן מושלם עם חשיפת הטריילר החדש לסרט ת'ור: אהבה ורעם אשר הציג את ג'יין כגרסה חדשה של ת'ור ביקום הקולנועי של מארוול, Square Enix הכריזה ששחקנים יכולים לצפות לקבל גישה לדמות החדשה בעדכונים הבאים של המשחק. בפרסום באתר הרשמי, הסטודיו סיפר ש"שהאיוונטים השונים עזרו לבנות את עמוד השדרה של Marvel's Avengers בשנה הראשונה שלו, מה שאפשר לנו להוסיף גיוון ופעילויות שונות לבצע ביחד עם חבריכם לצוות. בעדכון הבא של המשחק, אנחנו נבנה מחדש את המערכות מאחורי האיוונטים הללו כדי להפוך אותם ליותר מתגמלים. בשיתוף עם השינויים שביצענו בעדכון הקודם, אנחנו חושבים שתגמולים חדשים יתנו שינוי מרענן לשחקנים וותיקים, ודרך נפלאה לשחקנים חדשים להתחמש טוב יותר."

Thor: Love and Thunder' teaser reveals Natalie Portman as the new Thor

העדכון צפוי להפוך כל איוונט ליותר ייחודי, עם שלל משופר ומגוון יותר, ולתת לשחקנים יותר משימות אותם הם יוכלו להשלים כדי לקבל כסף בו הם יוכלו להשתמש כדי לרכוש חליפות חדשות לדמויות. מעבר לכך, העדכון יוסיף רמות חדשות של שלל עם משימות ספציפיות שיתנו לכם גישה לחפצים חדשים עבור כל הדמויות שברשותכם, ולא רק עבור גיבור אחד.

מעבר לכך, בעדכון מספר 2.5, ג'יין פוסטר תצטרף למשחק, ולמרות שלא נמסר מתי בדיוק זה יקרה, הסטודיו הבהיר שעיצוב הדמות שלה יהיה נאמן לקומיקסים ושלכוחות שלה יהיה הרבה במשותף עם אלו של ת'ור, אבל עם אלמנטים שיהפכו אותה לייחודית בפני עצמה. מה אתם חושבים על ההכרזה? האם ציפיתם לקבל גיבור אחר ל-Marvel's Avengers? לדוגמה, מכשף או מכשפה מסוימים שבמקרה מקבלים סרט בכיכובם עוד פחות משבועיים? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י