הרשמה

ימים ספורים לפני הסרתו, Marvel's Avengers נמכר ב-4$ בלבד

ההודעה הזו מוגשת כשירות לציבור

יש פה ערימות של תוכן במחיר מאוד, מאוד זול

מרגיש כאילו רק אתמול הפעלתי לראשונה את מצב הקמפיין של Marvel's Avengers וכמה הופתעתי ממנו לטובה. זה גם מרגיש כאילו רק אתמול נכנסתי למצב המולטיפלייר שלו אחרי הקמפיין המצויין וכמה התאכזבתי ממנו וממה שהוא היה באותה תקופה. זו גם הייתה התקופה שבה Crystal Dynamics ניסתה להציל אותו בכל הכוח, עם עדכונים חדשים שהוסיפו משימות, שלל ומדי פעם גם דמויות ותכנים עלילתיים שלקחו את רוב תשומת הלב. אחרי זמן מסויים, העדכונים הפסיקו, וההודעה על הורדת המשחק מהמדפים לא איחרה להגיע. אנחנו מתקרבים בצעדי ענק ל-30 בספטמבר, יום הדין של המשחק הזה, ואם אתם סקרנים לדעת על מה כל המהומה, אתם יכולים עדיין לשים את ידיכם עליו במחיר מאוד, מאוד נמוך.

החנויות הדיגיטליות למיניהן מוכרות את המשחק במחיר של 4$ בלבד, 14 ש"ח אם אתם מרגישים ציונים ונמצאים בחנות הישראלית שלהן. במחיר הזה, אתם מקבלים כמות לא מבוטלת של תוכן שלדעת רבים שווה הרבה יותר מהמחיר שאתם משלמים עליו, עם גישה לקמפיין מעולה וחבילות הרחבה שלוקחות אתכם לשממה הפוסט אפוקליפטית בתור הוקאיי או לווקנדה בתור הפנתר השחור, ואם מתעלמים ממערכת השלל הבעייתית, משימות המולטיפלייר והקו-אופ בוודאות יספקו לכם כמה שעות טובות של הנאה עם חבר או שניים.

זה תמיד עצוב לראות משחק מפסיק לקבל תמיכה ע"י המפתחת שלו, אבל היי, אם הצלחנו לקבל אותו במחיר כל כך זול - אנחנו לא מתלוננים. בהצלחה בפרוייקט הבא, Crystal Dynamics - אתם תצטרכו את זה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י