הרשמה

המפתחת Crystal Dynamics מנסה להציל את Marvel's Avengers

האם יש אור בקצה המנהרה שהיא Marvel's Avengers?

עם בריאן הכל יהיה יותר טוב?

לפני כשנה יצא לאוויר העולם המשחק Marvel's Avengers, שהיה מצופה מאוד בקרב הרבה מאוד מעריצים, אבל התברר כאכזבה גדולה בביקורות(גם אצלנו), ולעיתים גם אצל השחקנים עצמם. למרות זאת - ישנם עדיין נסיונות להציל אותו.

המפתחת Crystal Dynamics גייסה לעזרתה את בריאן וואגונר (Brian Waggoner), המעצב לשעבר של המשחק Marvel Heroes. וואגונר בילה את שלוש השנים האחרונות בחברת EA Sports, ובישר לעולם על השינוי אתמול בחשבון הטוויטר שלו.

"ובכן, הגיע הזמן. אני סוף-סוף יכול להכריז כי בסוף החודש הבא, אעזוב את EA Sports ואצטרף ל-Crystal Dynamincs כמעצב מערכת במשחק Marvel's Avengers. אני מאוד מתרגש להצטרף לצוות הזה ולעזור לו לבנות מערכות חדשות ופיצ'רים נוספים שישפרו את המשחק!" כתב.

בציוץ נוסף, כתב וואגונר שהוא לא חשב שהוא יעבוד שוב לעולם על שום משחק של מארוול, בהתחשב בנסיונו הקודם. "אחרי מה שקרה ב-Gazillion (המפתחת של Marvel Heroes) לא חשבתי שארצה לעבוד שוב על משחק של מארוול. אבל אחרי שדיברתי עם הצוות ב-Crystal Dynamics, וראיתי עד כמה הם נלהבים ויש להם תשוקה לבנות משחק שהמעריצים יאהבו, ושהם יודעים שיש המון פוטנציאל למוצר, חשבתי על העובדות האלה ובסופו של דבר הן הובילו אותי להחלטה. אחד הדברים ששכנעו אותי להסכים לתפקיד הזה הוא שההנהלה של החברה ביקשה ממני לתת להם פידבק אמיתי על המשחק הנוכחי ועל הבעיות הקיימות בו ללא התחשבות באגו של אף אחד. עשיתי את זה, והם היו מאוד נכונים לקבל את ההמלצות שלי", כתב וואגונר.

המשחק Marvel Heroes אותו יצר וואגונר בלט מאוד כאחד ממשחקי מארוול הטובים ביותר, בזכות המערכות הרבות בו. Crystal Dynamics מקווים להביא חלק מההצלחה שלו אל Marvel's Avengers.

מה אתם אומרים? האם שינוי של אדם אחד יכול להפוך את גורלו של המשחק, או שמאוחר מדי? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י