הרשמה

צפו ב-25 דקות של גיימפליי ומידע חדש מ-Marvel's Avengers

25 דקות גדושות במידע וגיימפליי חדש

מבט עמוק יותר אל מערכת הקרב, העיצוב ומגוון המשימות השונות שיהיו זמינות בהשקה

אתמול עלתה Square Enix לשידור לייב סטרים שנקרא War Table, אשר יהיה חלק מסדרת סרטונים שיצאו לאור לקראת השקת המשחק החדש של הנוקמים, כשכל פרק יציג אספקטים שונים של המשחק.

הפרק הראשון התחיל עם טריילר עלילתי שמציג את הנבל הראשי של המשחק. לא מדובר בלוקי, אולטרון או ת'אנוס, אלא אחד שלא קיבל את אור הזרקורים מעולם: קבלו את M.O.D.O.K, הגאון המרושע עם הראש הכי גדול ביקום של מארוול. לאחר מכן, הוצגו לנו כ-7 דקות של גיימפליי ממשימה בכיכובו של ת'ור. אננחו נחשפים ליכולות התעופה שלו, שלל הקומבואים והמתקפות שהוא יכול לבצע בעזרת הפטיש שלו לצד מתקפות מיוחדות שהוא מסוגל לבצע בעצמו או לצד דמויות אחרות. 

לאחר מכן, קיבלנו הצצה למערכת ה-Gear של המשחק, שתאפשר לשחקנים להשיג שלל חדש ולשים אותו על הדמויות האהובות עליהם. כמו כן נחשפנו לכמה סקינים חדשים עבור דמויות כמו הענק הירוק, מיס מארוול ועוד, לצד חשיפה רשמית כי שריון ה-Hulkbuster של איירון מן יופיע, אך עדיין לא ידוע אם מדובר בדמות נפרדת או סקין.

לבסוף, הוצג לנו טריילר שמציג את משימות ה-Co-Op וה-War Zones של המשחק. בקו-אופ שחקנים ישתפו פעולה אחד עם השני כדי להשלים מגוון משימות עלילתיות שמשלבות מספר דמויות, כל אחד עם ההתקדמות והסקינים שלו. משימות ה-War Zones יציגו אזורים פתוחים שיתגמלו חקירה ויהיו ארוכות וגדולות משמעותית יותר ממשימות רגילות.

Marvel's Avengers צפוי לצאת ב-4 בספטמבר לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הבא והמחשב האישי. בפרק הבא של War Table נקבל הצצה לגיבור חדש שיושק לאחר יציאת המשחק, לצד גרסאת בטא שמתוכננת ומידע נוסף על תוכנית ההשקה של המשחק.

 

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:41 28.06.2020 | elad9219 elad9219

    משחק מסקרן מאוד, אבל עדיין לא ממש הבנתי את הסגנון.
    אמור להיות בסגנון batman arkham knight? אם כן זה פצצה.

  2. 2

       | פורסם ע"י