הרשמה

נישנושי גיימינג: 17.7.20

גם השבוע לא פיספסנו את החדשות הקטנות

עוד שבוע, עוד חדשות משחקים

סוף השבוע הוא זמן מעולה לשבת ולהירגע מהשבוע הארוך עם הרבה משחקים ונישנושים. אם אתם רק רוצים להתרווח בכיסא ולהתעדכן קצת בחדשות גיימינג מהשבוע החולף, אספנו עבורכם את כל הידיעות הקטנות שקרו במהלך השבוע אך לא הצליחו להתגבש לכדי כתבה. ברוכים הבאים לפרק השישי של "נישנושי גיימינג" - אוסף של ידיעות מהזמן האחרון שאולי לא שמתם לב אליהם ועברו לכם תחת הרדאר.

ברוך הבא לשדה הקרב של 2020

השבוע הצוות שמפתח את משחק הסימולציה הביזרי TABS הכריז שהמשחק האהוב צפוי לקבל השקה מלאה בחודש אוקטובר השנה. בנוסף לכך הצוות הבטיח שבחודשים שיגיעו לאחר ההשקה, המשחק יקבל עוד יחידות ולוחמים שקהילת השחקנים מבקשת במשך זמן רב. אך הפיצ'ר שהכי מעניין שצפוי להגיע למשחק הוא כלי ליצירת דמויות. הכלי החדש יאפשר לכם לקחת מבנה של דמות, להלביש אותה בבגדים של דמות אחרת לבחירתכם, לשנות את צבע הבגדים, לשנות את הנשקים ואת היכולות המיוחדות שלה ולצאת איתה לקרב. הכלי המעניין צפוי להגיע למשחק כבר בחודשים הקרובים.

דיסקים זאת נחלת העבר

בשיחה ש-Capcom ערכה השבוע עם המשקיעים שלה היא חשפה ש-80% מהכנסות החברה מגיעות ממכירות דיגיטליות של משחקים. בעוד שזה אולי מעורר רגשות מעורבים אצל חלק מכם ובמיוחד אצל אספני המשחקים, ניראה ש-Capcom לא מתכוונת לעצור כשהיעד שלה הוא שאחוז מכירות זה יצמח בשנים הקרובות לכ-90%. למרות זאת, Capcom מודעת לקהל שרוצה וקונה משחקים בעותקים פיזיים והיא הודיעה שהם לא יעלמו לשום מקום בקרוב ולכן אין סיבה לדאגה. אך כניראה שבשנים הקרובות ניראה מגמת התמקדות בתחום הדיגיטלי (בעיקר על ידי פירסום ושיווק) כדי לעמוד ביעדי החברה.

סופ"ש מנומנם? משחק בחינם!

חברת Ubisoft נמצאת על הגל השבוע, בין אם זה אירוע ה-Ubisoft Forward שעבר או הפידבק שקיבלו מנסיינים על AC: Valhalla ו-WD: Legion. החברה כניראה לא רוצה לאבד את המומנטום שלה ולכן היא מציעה את Ghost Recon: Breakpoint בחינם לזמן מוגבל לסופ"ש הקרוב. ההצעה החינמית מגיעה רק כמה ימים לאחר ההכרזה על תוספת של חברי צוות נשלטי AI למשחק. Ubisoft מקווה לקדם את המשחק ולהגדיל את בסיס השחקנים באמצעות זמן המשחק החינמי כשהיא מציעה את הכותר האחרון בסדרת Ghost Recon בהנחה של 75% ומחירו יעמוד על כ-51 שקלים (15 דולר).

לארה קרופט חוזרת

עברו כבר כמעט שנתיים מאז שקיבלנו משחק חדש בסדרת Tomb Raider אך עכשיו ניראה שהמפתחת Square Enix רוצה להחזיר את לארה קרופט מהחופשה שלה. השבוע Square Enix עידכנה את הסימן המסחרי שיש ברשותה- T.R.U.E Tomb Raider Ultimate Experience ובמקביל, מקור אנונימי פירסם תמונה שלטענתו היא חומר פירסומי מודלף של אוסף משחקי Tomb Raider. כרגע אין לנו מידע רישמי מעבר להשערות ותמונות מודלפות (שיכולות גם להיות מזויפות) אך אנו יכולים לקבל את ההכרזה על אוסף משחקי הסדרה בכל יום.

ארוך כאורך הגלות

חודשי הקיץ הם תקופה של גדילה וצמיחה בעולם הגיימינג. קהל השחקנים שנמצא בבית ויכול לשחק גדל בצורה משמעותית בשל חופשות הקיץ השונות ולכן אנו רואים הרבה משחקים וחבילות הרחבה יוצאים דווקא בתקופה זאת. גם הסטודיו RedLynx יודע את זה ולכן הם השיקו אתמול בלילה חבילת הרחבה חדשה עבור משחק האופנועים האהוב שלהם- Trials Rising. החבילה החדשה תקרא על שם מסלול ה- the Gigatrack שיקח אותנו בין איזורים שונים בעולם המשחק וכמו שאפשר להבין מהשם המסלול יהיה גדול, כמה גדול? הכי גדול שיש במשחק! כאמור החבילה חינמית וזמינה כבר עכשיו!

יצא לכם לראות דברים מעניינים יותר השבוע? האם פיספסנו משהו? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י